Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Inger var enebarn, og hun betragtede mig nærmest som en slags ”lillebror”. Jeg kunne godt lide at komme på besøg hos hende, og vi hyggede os tit i deres have om eftermiddagen. En eftermiddag jeg kom over til Inger, sad hendes mor på terrassen sammen med en veninde og drak kaffe. ” Inger er hjemme om et øjeblik, - du må gerne gå ind i køkkenet og tage en sodavand”, sagde hendes mor venligt. Jeg hentede sodavanden i køkkenet, mens de to damer fortsatte deres snak. Veninden klagede over varmen, som fik tøjet til at klæbe til kroppen, men Ingers mor smilede bare og sagde, at det var jo også for varmt at gå med undertøj. Veninden så lidt forbavset på hende og spurgte, om hun gik rundt med numsen bar. Ingers mor nikkede bare og svarede, at det havde hun altid gjort. Hendes veninde smilede og trak let på skuldrene og rejste sig og gik ind i huset. Inges mor smilede til mig, og rakte fadet med sandkage over til mig. Der gik ikke længe, før veninden kom ud på terrassen med et lettet udtryk i ansigtet. Hun smilede stort til Ingers mor og udbrød med et stort smil,”Du havde ret, - ih, hvor det lettede”.

Det var en fantastisk sommer, - varm og solrig. Ingers forældre havde et sommerhus ved Marienlyst, og en weekend havde vore forældre arrangeret, at vi tog derned og besøgte dem.

SEX I DAG?

Så snart vi ankom, foreslog Inger, at vi skulle spørge om vi måtte gå til stranden og bade. Vi fik lov, mod at vi passede godt på. Der var masser af mennesker ved stranden, men det lykkedes os at finde en ugenert klit, hvor vi kunne lægge os. Jeg skyndte mig at få tøjet af og med et håndklæde om livet fik jeg mine badebukser på, mens Inger trak kjolen over hovedet og stod nøgen i solen. ”Vi plejer ikke at bade med badetøj her”, smilede hun og pegede på mine badebukser, og løb nøgen ud i vandet.

Da vi var begyndt at fryse, løb vi op af vandet for at varme os i solen. Inger tog et håndklæde og begyndte at tørre mig, og sagde, jeg hellere måtte tage de våde badebukser af, så jeg ikke blev forkølet. Jeg gjorde som hun sagde, og med håndklædet om livet lagde jeg mig på tæppet ved siden af hende.

Inger foreslog nok en vandgang inden vi skulle hjemad, men da jeg ville trække i de klamme og halvvåde badebukser, tog Helle de våde badebukser ud af hånden på mig og smed dem i sandet. ”Kom”, sagde hun og tog min hånd og løb ud i vandet. Det var første gang jeg prøvede at bade nøgen. Det var en dejlig fornemmelse at føle vandet på kroppen, og genertheden forsvandt hurtigt.

Da sommerferien startede, skulle vi i sommerhus på Sjællands Odde i tre uger, og mine forældre tilbød Helle at tage med, da der var plads nok.

Sommerhuset tilhørte min fars firma, og lå helt ugenert i udkanten af en fyrreplantage.

Det var skønt at kunne gå i vandet på 5 minutter, så det første vi gjorde da vi ankom, var at løbe en tur til stranden for at bade, og så var det fat i nogle håndklæder og afsted. Inde på værelset smed vi tøjet i en fart. Helle og mine søstre var gået i forvejen, så jeg skyndte mig efter dem. Helle havde taget håndklædet op om sig, så det sad helt opp under armene, og jeg kunne se hendes baller under kanten af håndklædet. Da vi kom ned til stranden, var mine søstre allerede på vej ud i vandet. Helle kiggede på mig og lagde håndklædet på jorden og stod nøgen foran mig. Jeg fortrød, jeg ikke havde taget badebukser på, - min pik stod ret op ad maven, og det dunkede i nosserne. Helle var helt klar over, hvilken virkning hun havde på mig, og sagde smilende, at jeg skulle skynde mig ud i vandet, hvorefter hun løb ud i vandet til mine søstre. Hurtigt lod jeg håndklædet glide til jorden, og spurtede ud i vandet og kastede mig i bølgerne. Ganske rigtigt, - der gik kun et øjeblik, før rejsningen havde lagt sig, og inden jeg tænkte nærmere over det, legede vi alle fire i bølgerne.

Da vi havde været der en uge kom Helles forældre for at være hos os et par dage.

De havde deres villatelt med, og efter vi havde slået det op, foreslog Helles mor, at de skulle gå med på stranden ”om lidt”. Vi satte os i græsset og det så ikke ud til at genere Helle at sidde uden andet end et badehåndklæde om sig, mens mine søstre løb nøgne rundt rundt og legede. ”Hvorfor gør vi ikke som børnene og tager noget mere komfortabelt på”, spurgte Helles mor pludseligt, og rejste sig og gik hen mod teltet. Et øjeblik efter kom hun nøgen ud i haven med et håndklæde i hånden. ”Skal i med i vandet igen unger” , spurgte min mor, og uden at vente på svar, begyndte hun at gå ned mod stranden.

Et lille stykke henne ad stien stoppede Helles mor op for at vente på os.

”Nå, - hvordan går det med patienten!- Er den blevet helt frisk?”,spurgte hun og nikkede mod min pik. Jeg nikkede lidt genert, - hun hentydede til at jeg havde fået fjernet forhuden, og sagde med et smil, at hun var helt sikker på, at det var noget jeg ville komme til at blive glad for.

Da vi havde gået lidt sagde Helles mor: ” Lige et øjeblik, jeg skal lige tisse ”. Helle fortsatte ned mod stranden sammen med mine søstre, da hendes mor spurgte, ”Venter du ikke lige på mig?”, og rakte mig håndklædet. Jeg tog håndklædet, og hun gik ind mellem buskene, og jeg stod alene tilbage på stien og ventede. Lidt efter dukkede hun frem fra buskene. Hun så på mig og spurgte, om ikke det var på tide hun også fik lov at se ”kunstværket”, og hun tog som den naturligste ting af verden min pik i nærmere øjesyn.

Med stor interesse inspicerede hun det næsten usynlige ar et stykke oppe af skaftet, og hun lod et par fingre glide hen over det. Nu var min rejsning enorm og pikhovedet svulmede, og da der intet ”slaske”-hud var, var pikken helt glat og hård. Helles mor var ikke upåvirket, og hun begyndte med langsomme strøg at køre op og ned ad den. Jeg stønnede vildt, og hun stoppede, - men kun for at brede håndklæderne ud på jorden. ”Læg dig på ryggen”, sagde hun. Jeg lagde mig, og hun sænkede sin glatte kusse ned over mit ansigt. Hun var drivende våd, og instinktivt begyndte jeg at slikke og sutte på hendes bløde purpurfarvede læber. Hun stønnede, og dirigerede min tunge, mens hun med et par fingre viste hvor hendes clit gemte sig. Pludselig klemte hun benene sammen om hovedet på mig og trak sig lidt væk, for et øjeblik efter igen at sænke kussen ned til min mund, - men kun i et øjeblik for derefter at komme med en dyb indeklemt lyd hvorefter hele hendes krop spændtes, og hun væltede om på siden med begge hænder presset mod sit venusbjerg.

Hun lå lidt og rystede, før hun åbnede øjnene med et stort smil. ”Tak”, sagde hun, ”Det er længe siden jeg har fået sådan en orgasme”. Jeg ville rejse mig, men hun skubbede mig ned på ryggen, og med et sikkert greb tog hun fat om pikken og lod mit blåviolette pikhoved forsvinde ind i munden. Hun lod tungen cirkle om hovedet et par gange, før jeg eksploderede og sprøjtede min sæd ind i hendes mund. Hun smilede til mig, og sank et par gange før hun lod tungen glide et par gange rundt i kanten af hovedet. ”Nu skal det blive godt at komme i vandet, ikke”, sagde hun og rejste sig og samlede vore håndklæder op fra jorden. Hurtigt gik vi ned mod stranden, smed håndklæderne på sandet og gik i vandet.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 9 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.