Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Vi var på ferie på Langeland, havde besluttet os for primitiv ferie, og en af dagene fandt vi de lækreste shelters ved en strand. Lækker strandudsigt, næsten direkte på stranden, bålplads, og så lå det ca 100 meter inde på en mark fra en lille p-plads med et pænt og rent toilet. Dejlig badestrand.

Da vi havde touret rundt på Langeland, besluttede vi os for at tage retur til shelteren til en eller to sidste overnatninger. Den første aften var fin nok, men der var en familie i den anden shelter, der var større, lige ved siden af, så vi hyggede os bare med at gå i vandet med hundene, grille god mad osv. og så tørne ind to voksne og to hunde i shelteren.

SEX I DAG?

Næste morgen pakkede nabo-familien sammen og smuttede, og vi havde det helt for os selv. Efter badetur med hundene, og var forrige torsdag, hvor der blev vildt varmt, lagde tøsen håndklæder ud på græsset og lagde sig nøgen og solede.Jeg gik bare rundt i min lille frække g-string, da vi ikke havde badetøj med.

Der kom hele tiden nogen kørende ned til p-pladsen, der skulle ned og gå ved vandet, nogle tyskere også der skulle bade osv.

Alle kunne se tøsen ligge nøgen på 100 meters afstand, men ingen kom over. Jeg satte mig ved siden af hende med ryggen til hende og p-pladsen, og kunne se at hun var liderlig i solen. Fortalte hende, at det kunne være frækt, hvis der kom et par tyske mænd eller nogle håndværkere og besøgte os lige nu til sex på marken til offentlig beskuelse. Hun spredte benene, og prustede så jeg begyndte at spille hendes kilder med fingrene og fortsætte med at fantasere højt om de to-tre fyre jeg gerne ville have besøg af mens vi legede. Hun blev plaskvåd, og da hun ikke kunne nå min pik, der var totalt stor, stiv og mega hård, kun dækket en ganske smule af min string, måtte hun nøjes med at lege med sine frække bryster, kæle, kramme, sutte og bide brystvorter på sig selv (det er bare sååå frækt at se!).

Der kom en kassevogn, og en ung håndværker sad bag rattet. Han blev siddende, skulle måske bare have pause, men da han så os, kunne jeg se at han blev noget hoppende inde i førerkabinen.

Spurgte tøsen om hun virkelig var OK med at vi kneppede fuldt synlig for alle, og da hun stønnede ja i håbet om at jeg ville kneppe hende, vinkede jeg til håndværkeren, og gestikulerede at han skulle komme ind til os på engen.

Jeg tror du trænger til noget fremmed pik og sperm, sagde jeg, og i det samme stod han hos os og sagde hej.

Smid tøjet, sagde jeg, hvis du vil lege med! Og af kom hans kluns lynhurtigt. Tøsen havde sat sig op og fandt hurtigt hans fede, halvstive pik, og tog den i munden. Da hun suttede ham grådigt, lukkede han øjnene, og jeg var hurtigt nede og sutte med. Han var noget overrasket, men åbenbart for liderlig til at protestere, og der gik ikke mange minutter før dem på p-pladsen kunne høre ham brøle mens han spermede i vores munde.

Og ja, der stod nu nogen og kiggede på nede på p-pladsen. Vildt kinky og helt nyt!

Jeg fik ham ned mellem hendes våde skamlæber, og han slikkede hendes fisse godt mens jeg legede med hendes bryster, Og der gik heldigvis ikke lang tid før den unge mand igen havde en dejlig stor fed stiv pik.

Knep min kone, sagde jeg, mens tøsen lagde sig på alle fire. Og det tog ham ikke lang tid at støde den store pik i bund i hende. Jeg mundkneppede min tøs imens, og kunne se at der var et par fyre, der havde krydset over grøftebroen og stod lidt tættere på og spillede pik. Frækt.

Kravlede under tøsen og lå og slikkede hendes fisse og hans pik mens han skampulede hende, og da han kom med et brøl, rislede spermen lige så lifligt ud af hendes fisse og ned i mit ansigt. Uhm, det var frækt, især da han trak pikken ud, og jeg kunne sutte ham ren for sperm og fissesaft.

Desværre betød den store ladning også, at han var helt færdig. Og tøsen var jo ikke rigtigt kommet endnu.

Tænkte at de to fyre der stod og spillede pik, måske kunne hjælpe, og vinkede dem nærmere. Regnede med at de kunne give hende pik enten i mund og fisse eller en fræk sandwich, og da de kom hen, og vi fandt ud af at de var tyskere, hev hun bare fat i pikkene og fik dem placeret i fisse og mund.

Jeg spurgte vores unge håndværker om han troede han ville blive klar igen, og det vidste han ikke. Så jeg fik lov til at prøve at sutte ham stiv. Ville gerne se hans meget tykke pik i hendes røv. Han nød det, men desværre kunne vi begge gætte, at der ikke var mere krudt i ham, så han tilbød da at onanere min pik, sutte den ville han dog ikke. Jeg takkede pænt nej, og koncenterede mig i stedet om tøsen. Kravlede under hende igen og begyndte at slikke hende mens hun fik tysk pik i fissen, og lidt senere fik hun ham også til at skifte hul - hun elsker jo at blive kneppet i røven.

Da jeg mærkede at nogen spredte mine balder, kunne jeg jo godt gætte hvad hun havde gang i, og godt nok var vi på primitiv ferie, så ikke udskyllet og helt rene osv, men hvad pokker, så da jeg mærkede et pikhoved mellem balderne lod jeg bare stå til, og lod ham trænge op i mig.

Nu lå tøsen og jeg i en 69'er og fik begge pik i røven med en brugt håndværker som nærmeste tilskuer, og et par yderligere tilskuere nede på p-pladsen.

Tøsen endte med både håndværkersperm i fissen og tyskersperm i røven - Og selv jeg fik røven fyldt med tysk sperm!

Efter den omgang måtte vi i vandet, og vi løb nøgne - med spermen piblende af os - ned og sprang i bølgen blå.

Dem, der stod og kiggede på, mens tyskerne ordnede os, kom ned og så os på stranden. Det var vildt frækt dels at vide, at de lige havde set os blive kneppet sønder og sammen, og dels at de altså "fulgte efter os".

Desværre tog de ikke initiativ til noget - så var vi nok modige på at prøve sex i strandkanten - så ...

Det er IKKE sidste gang vi skal prøve feriesex!!!!

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 39 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.