Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Mit arbejde udgør en del rejsearbejde her en del år efter børnene er flyttet hjemmefra. Min mand og jeg rejser det vi kan – vi er midt i 50érne og vi ser frem til at købe os en autocamper og rejse rundt i Europa.

Vi er ret glade for campinglivet og til tider, hvor jeg skal være væk i flere dage ynder jeg at tage campingvognen og overnatte i den. Vi har 2 vogne. Den ene er en stor familiecampingvogn som jeg har svært ved at tumle alene og den anden er en mindre som jeg nemt kan manøvrere rundt med.

SEX I DAG?

Min mand og jeg er stadig sex-aktive, men kan godt mærke at vi mangler inspiration. Der er mange oplevelser at få inspiration af når vi camperer. Det er nu mest når man skal på toilettet om natten på vej op til toilet komplekset at man passerer en campingvogn eller et telt hvor man kan høre nogle lyde af kroppe og støn. Det tænder mig og min mand enormt og vi ender som regel med at hygge os når vi er tilbage i campingvognen, eller jeg tager forskud på glæderne når jeg sidder på toilettet og får afløb for den spirende fornemmelse der vækkes af sådanne oplevelser.

Jeg blev som konsulent sendt til Esbjerg en uges tid fra mandag til fredag og jeg tog den lille campingvogn med mig. Der reder jeg så op med sengen og sidder kun inde hvis det regner – ellers har jeg mit dejlig stol/bord sæt med og sidder udenfor under en markise.

Jeg havde været der et par dage, da der dukkede et telt op med 2 tyske unge mænd omkring de 20 år der var på cykeltur og skulle være her et par nætter. De ville meget gerne snakke og jeg kunne så få øvet mit tyske. Kunne mærke at de følte sig godt tilpas når vi sad og fik en øl og jeg hev noget af det stærkere frem. De var så dejlige friske og jeg kunne mærke der ikke skulle meget til at åbne op for dem med et par øl. Jeg ved godt jeg er en del ældre end dem og opførte mig også som om jeg var en del yngre og pjattede med dem. Jeg nyder at gå rundt i en løs T-shirt uden BH og især nød jeg at de kunne se min bryster vugge frem og tilbage når jeg bevægede mig. Jeg blev lidt liderlig denne første aften, men kunne ikke finde ud af om de bare syntes jeg var en sjov kvinde der ville gøre sig lækker eller en gammel sag der havde set bedre dage. Uanset hvad, var de høflige og gjorde intet for at jeg skulle føle mig anderledes og jeg gjorde det samme som om vi var jævnaldrende uden at lægge skjul på at jeg var over 50.

Dagen derpå arbejdede jeg og de var ude at cykle i området og da jeg kom hjem fra arbejdet hilste jeg igen på dem. De kom straks over og jeg kunne mærke at de var mere "løs slupne" og jeg kunne straks forestille mig at snakken om hende med de "løse" bryster fortsatte i deres telt om aftenen. De foreslog at vi delte en familie pizza fra det lokale pizzaria denne sidste aften de var på campingpladsen før de skulle videre og det syntes jeg lød dejligt og vi mødtes ved 19 tiden udenfor min campingvogn og begyndte at spise. Igen havde jeg sat en del øl frem og noget Jack Daniels og cola og vi begyndte at hygge os endnu mere da vi kunne mærke stemningen blev løftet. Jeg havde denne gang iført mig et par løse jogging bukser og igen en løs nedringet T-shirt uden BH. Syntes jeg blev lidt modigere da jeg vidste at de skulle videre næste dag.

Min campingvogn stod helt inde i et hjørne af pladsen og imellem nogle træer, så vi var ret ugenert beliggende og kunne té os som vi ville. Hver gang jeg rejste mig op og bukkede mig frem for at tage et stykke pizza eller cola kunne jeg se hvordan de strakte hals for at se mine gyngende bryster under min T-shirt og jeg lod som om jeg ikke bemærkede noget, men for pokker det tændte mig at de var så interesserede. Et par timer gik og den ene af dem skulle på toilettet og jeg måtte også den vej, så vi slog følge. Jeg spillede lidt mere fuld end jeg var og nød hele situationen. Da jeg var færdig på toilettet så jeg den tyske fyr vente på mig mens jeg vaskede hænder. Da jeg nåede hen til ham tabte jeg den ene klip-klap og jeg bukkede mig ned for at samle den op og det gav fuldt udsyn til min bryster og han slugte dem med begær. Da jeg langsomt rejste mig op tog jeg fat i hans skulder for at støtte mig til ham mens jeg stod og trippede for at holde balancen - så hoppede mine bryster i takt. Han rakte ud for at støtte mig, men tog halvt ubevidst om mit ene bryst. Det gav et sæt i mig og jeg kiggede på ham med et smil og sagde til ham at han var en gentleman og gav ham et kys på munden. Han holdt fat i mit bryst og han var beruset nok til at følge mit lille kys op og han tog ekstra fat i mine bryster uden på blusen og vi startede med at tungekysse begærligt. Efter 1 minut tog jeg fat i hans hånd og han troede at jeg satte en grænse, men jeg tog begge hans hænder og førte dem op under blusen. Et par dejlige kølige hænder på mine bryster og mine brystvorter voksede og blev stive. Min ene hånd søgte ned til hans løse shorts og mærkede han var stiv som stål – noget jeg ikke havde mærket i mange år. Jeg mærkede med det samme hvordan det startede med at sile safter ud af min åbning og mærkede at det begyndte at løbe ned af mine ben – dette var "ulempen" ved ikke at være gået i overgangsalderen endnu. Så stor en indvirkning havde jeg ikke prøvet i mange år. Hans anden hånd førte han ned til kanten af min jogging bukser og kørte sin slanke hånd indenunder og ned hvor han også passerede min trusse kant og straks efter mærkede jeg hvordan han bøjede et par fingre som han førte op i mig. Idet han gjorde det, berørte han min klitoris og jeg mærkede begæret stige i mig og jeg drev endnu mere af silende safter. Sådan stod vi lidt og han gav mig finger og jeg masserede hans stive lem uden på hans shorts. Vi blev afbrudt i tide da vi hørte en børnefamilie nærme sig og vi trak vores hænder til os og startede med at gå op mod campingvognen. Jeg kunne se at hans hånd glinsede af mine safter og jeg havde en kildrede fornemmelse af de safter der løb ned af mine ben efter han havde åbnet op for sluserne. Trusserne havde jeg fået nogenlunde på plads, men det var begrænset hvor meget de kunne suge før det igen dryppede ud af min åbning.

Tilbage ved campingvognen fortsatte vi med at hælde indenbords og jeg mærkede hvordan min toiletven var mere frimodig i at kigge på mig og min krop. Jeg skulle først møde kl 10 næste dag, så jeg kunne fint fortsætte med at holde en fest. Jeg gik efter kort tid ind i campingvognen under påskud at skulle hente cola, men jeg måtte have min våde trusser af og få tørret mine ben. Jeg var stadig tændt og lidt småfuld, så jeg tog en chance at smide bukserne og tage en slåbrok på ud over min t-shirt. Det var dejligt lunt her i August måned og min krop brændte og var helt oppe at køre. Jeg kunne høre lidt at de talte sammen og fnisede lidt, så kammeraten blev nok informeret om hvad der lige skete ved toilettet.

Da jeg kom ud i slåbrok, så de først lidt skuffede ud da de ikke lige kunne se mine store gyngende bryster, men det de ikke vidste var at jeg ikke havde trusser på. Dog kunne de se at jeg ikke havde mine jogging bukser på, så de kiggede lidt i smug til hinanden da jeg begyndte at hælde frisk cola op og blande mig en Jack Daniels. Vi snakkede lidt og vi udvekslede lidt skjulte smil til hinanden om den oplevelse vi lige havde været igennem, men vi kunne nemt gennemskues af hans ven der smilte ligeså meget med som om han også godt vidste hvad der var på færde.

Jeg drak lidt og sukkede og sank lidt ned i min campingstol med min drink, hvilket bevirkede at min slåbrok delte sig og blottede mine ben til kammeraten. Jeg så straks hans øjne søgte ned mellem mine ben, men de var på det tidspunkt samlede, så jeg gjorde ikke et stort nummer ud af at samle min slåbrok igen. Den dækkede lige akkurat mit varme skød, så jeg fortsatte med at snakke videre. Jeg kunne mærke at de drak mere og jeg skålede ivrigt med dem, men sippede kun til min drink for jeg kunne mærke at jeg skulle have kontrol over hele situationen. Og jeg nød min kontrol – de var meget kærlige og roste mig for min gæstfrihed og fortalte hvor sød en kvinde jeg var at jeg ville sidde sammen med dem og spise pizza.

Jeg fortsatte mit forehavende og skilte let mine ben og slåbrokken delte sig endnu mere og man kunne nu se mit barberede skød. Kun kammeraten kunne se det fra hvor han sad og hans blik slugte det han så. Jeg havde en snak med min toilet-ven og jeg lod som ingenting og efter et kort stykke tid spredte jeg benene lidt mere, så nu kunne han let se mine skamlæber og i det sene aftenlys også hvordan de var våde af mine safter. Han forholdt sig stadig passiv og jeg havde svært ved at holde samtalen kørende for at kunne mærke det kildre i min fisse. Jeg mærkede mine skamlæber dele sig og der blev åben op til min skedeåbning som bare gjorde at det løb endnu mere ud af mig – om han kunne se det eller om det kun var mig der mærkede de silende safter søge ned mellem mine balder, kunne jeg ikke afgøre – men på nuværende tidspunkt var jeg bare tændt og jeg følte at jeg havde styr på situationen. Mens kammeraten stadig havde øjnene rettet mod min våde åbning drejede jeg hovedet mod ham med et lidt sløret smil og spurgte om han ville have mere at drikke. Han trak øjnene væk op til mit ansigt, mens jeg spredte mine ben endnu mere for at signalere at jeg udmærket vidste at han nød udsynet til mine skamlæber og det der silede ud. Jeg så han havde en kæmpe bule i hans shorts og jeg vidste at disse herlige fyre måtte jeg få det bedste ud af.

Få sex i dag

Jeg fangede min toilet vens øjne og blinkede til ham og så hvordan han sitrede af liderlighed. Alt virkede som om vi alle var klar over hvad der skulle ske. Jeg gjorde et kast med hovedet mod min campingvogn og og da han ivrigt nikkede, rejste jeg mig op og lukkede synet til min fisse for hans kammerat og jeg gik ind i vognen med ham lige efter mig. Jeg havde ikke kontrol over om hans ven også kom med, men jeg hørte han lukkede døren efter sig så han måtte pænt vente udenfor.

Jeg vendte mig om foran min opredte seng og vi gik lige på og hårdt. Vi vidste hvad vi skulle. Jeg smed min slåbrok og t-shirt mens han tog shorts og underbukser og hans t-shirt af. Jeg så kortvarigt hans erigerede lem før min hånd omsluttede den og vores kroppe søgte ind til hinanden og vi kyssede grådig og vådt hinanden. Hans slanke krop op af min let buttede krop var så ophidsende og han tog mit ene bryst i hans hånd, mens den anden søgte min våde fisse. Han pressede et par fingre op i mig og han kunne have presset hele hånden op – så våd og fedtet var jeg. Jeg kunne svagt dufte hans lem og kunne mærke hans pre-sperm sive ud – hvad den sikkert har gjort siden vores toiletbesøg. Jeg satte mig på sengen og tog ham i munden mens jeg pressede hans forhud blidt tilbage med læberne og tungen. Han var stiv som stål og jeg kunne ikke vente med at mærke ham dybt oppe i mig. Den var længere end min mands, men cirka samme tykkelse.

Han stønnede og jeg var bange for han kom før vi var startet. Jeg smed mig på sengen og spredte mine ben så han kunne tage mig som han ville. Han lagde sig ned over mig og ivrig som han var, førte han hans stive lem op i mig og kørte den op i mig med en ivrighed som tændte mig endnu mere. Jeg mærkede hvordan han gled op i mig til vores skamben bankede sammen og jeg kunne mærke hans nosser berøre mine balder. Jeg var liderlig som aldrig før og stødte imod mens jeg jamrede mig. Han huggede den ind i mig igen og igen og hver gang syntes jeg at han kom længerer og længere op i mig. Jeg ænsede ikke at hans ven sad udenfor og tydeligt kunne høre at der her lå en liderlig kvinde som nød at mærke den unge pik oppe i sig. Jeg mærkede det kildrede i min klitoris og hans kønshår kildrede og gnubbede op af den og jeg mærkede orgasmen byggede op. Men min elsker havde ikke tanke for min orgasme og han begyndte snart at sprøjte hans varme sperm op i min fisse. Han stønnede dybt og jeg udstødte "uhh" lyde for hvert stød han kørte op i mig. Min fisse sejlede nu endnu mere af safter og sperm og hans stød ebbede langsomt ud. Sådan lå han lidt på mig indtil han trak sig ud og en silen af sperm og safter løb ned over min balder og ned i sengetøjet. Han rejste sig op og jeg med og tog hans våde lem, der stadig var halvstiv ind i min mund og suttede ham ren. Jeg ville trække det hele ud af ham og nød den unge ivrige pik, mens hans nosser blev taget kærligt af med min hånd. Han stod lidt indtil han blev mere slap og jeg kiggede op på ham. Han havde ikke mere interesse i mig nu han var tilfredsstillet og det var okay for mig.

Vi rejste os op og han tog tøj på og jeg slog min slåbrok over mig uden at tage min t-shirt på. Vi gik udenfor og til min overraskelse sad hans ven stadig som vi forlod ham og jeg kunne se hans ophidselse af vores akt inde i campingvognen som ikke var gået stille for sig.

En djævel fór i mig og jeg rakte hånden imod efter ham, mens jeg stadig stod i døren og til min overraskelse rejste han sig og kom mod mig. Hans tilfredsstillede kammerat var på vej til sin stol for at blande sig en drink – synligt tilfreds med sin indsats med den "gamle" kone han lige havde kneppet.

Jeg tog hans ven i hånden og trak ham ind i vognen og lukkede døren – spændt på om han også ville have en oplevelse med en kvinde, som hans ven lige havde afleveret hans sperm i. Mine lår glinsede af sperm og safter, men hans hånd søgte straks ned mellem mine ben, mens jeg trak hans shorts og underbukser ned. Der blev jeg overrasket for han var da dejligt udrustet, måske mere end jeg havde mod på, men som klaveret spillede lige nu var intet umuligt. Jeg satte mig på sengen efter at have smidt slåbrokken endnu engang og trak ham hen til mig og jeg satte min mund ned over han stive lem og sutte det meste af hans stive pik i mig. Jeg kunne holde hans lem med begge hænder mens jeg huggede mig ned over den i et forsøg på at sutte ham af. Han bukkede sig ned og tog om mit ene bryst og den anden søgte min åbning. Han viste ingen reaktion på at jeg drev af safter og sperm og flere fingre søgte op i mig. Jeg lagde mig tilbage på sengen og hans hånd lavede skrue bevægelser op i min fisse. Med al den smørelse og hvis hans hånd havde været lidt mindre, så ville han kunne komme den helt op i mig, men han kunne kun få den så lagt op at jeg mærkede mine skamben stramme om hans indtrængen. Hans tommelfinger kørte konstant over min klitoris og jeg stønnede tungere og tungere. Igen var jeg ligeglad med om man kunne høre denne kvinde have en begyndende orgasme – lige nu var det hele bare begær. Jeg kiggede ned på min unge elsker og så hans erektion stå lige op under hans mave, mens han kæmpede for at få hele hans hånd op i mig. Den lette smerte jeg følte forstærkede min opbygning til orgasme og jeg lod ham forstå at han skulle blive ved. Hans anden hånd tog hårdt fat i min stive brystvorte og jeg mærkede det hele komme rullende op i mig. Jeg trak vejret stødvis og holdt det da jeg var lige på toppen. Jeg pustede ud i en lykkerus og et dyb ahhhhh, mens jeg krampede min orgasme om hans ivrige hånd for lidt efter at falde sammen på sengen. Han var så sød at vente til jeg var afslappet og jeg smilte til ham og bad ham komme op i mig. Nu skulle han da også have noget ud af det og han satte hans lem foran min følsomme åbning og pressede sig op i mit underliv. Uhhh... Hvor var det godt at mærke ham glide op i mig og jeg mærkede hvordan det strammede sig sammen dernede i min åbning. Han gled helt i bund og lå stille et kort stykke tid. Så begyndte han at hugge ud og ind i min følsomme skede og jeg var glad for at jeg allerede havde modtaget sperm til at få det hele til at glide nemmere. Han var ligeså ivrig som hans ven og ikke længe efter kunne jeg mærke hvordan han krampede og fik udløsning langt oppe i mig, mens han ivrigt suttede løs på min brystvorte så det gjorde dejligt ondt.

Jeg mærkede en startende kildrende fornemmelse i mit underliv og vidste at jeg måtte have endnu en orgasme eller 2, men vidste også godt at løbet nu var kørt med disse 2 fyre. Der lå jeg som en brugt kvinde der havde lagt krop til 2 unge fyre og følte mig dejligt tilpas. Han trak sig ud og igen måtte sengetøjet tage sin del af de varme safter. Hans lem forlod min åbning med en følelse af tomhed og min hånd søgte ned for at tage imod det som løb ud af mig. Mine fingre smuttede indenfor som om jeg var blevet udboret permanent og jeg kunne få 4 fingre op mens safterne løb ud af mig. Jeg kyssede min ven og da han stod helt op for enden af sengen rejste jeg mig op for også at gøre han ren. Han var nu dejlig blød og smagte dejligt salt. Jeg kunne nu få ham længere ind i munden end før og jeg gjorde hvad jeg kunne for at suge ham helt tom.

Vi rejste os og igen nød jeg at mærke mine lår sile og gulvet i campingvognen blev klattet til af små hvide sæd klatter. Det blev vist til en gulvvask i morgen. Vi gik udenfor og den første elsker sad med hånden nede i bukserne – tydeligt påvirket af hvad han også havde været vidne til og sikkert også at den gamle kone havde fået en højlydt orgasme. Jeg tog min drink og drak ud mens min slåbrok åbnede sig helt, men det tog jeg mig ikke af. De havde vist set og mærket det hele, men min mave og ben må have glinset af det de havde gjort ved mig.

Jeg gjorde det klart at nu ville jeg gerne være mig selv og gav dem mit bedste smil så de skulle vide at de havde gjort mig glad og tilfreds. Jeg gav dem begge et kram og et smækkys på munden, der også bar præg af at have suttet dem af efter vores samleje. Derpå gik de og jeg samlede resterne ind fra bordet og gik ind i campingvognen og gjorde klar til at gå i seng. Da jeg lå på sengen måtte jeg jagte den ekstra orgasme mens jeg smagte på mine safter blandet med sperm og jeg endte med at ryste 2 ekstra orgasmer igennem min krop før jeg tilfreds faldt i søvn.

Næste morgen var jeg på toilettet ved 7 tiden og kunne se at de var ved at pakke deres sager. Jeg smilte til dem og vinkede. De virkede lidt forlegne, men smilte igen. Jeg lagde mig ind i min seng og kunne mærke jeg trængte til en omgang. Det kildrede meget og jeg begyndte med mine fingre at lege med mig selv og jeg blev igen drivvåd. Jeg kunne svagt dufte hele aftenens elskov fra mit skød og jeg nød at der sikkert stadig var rester tilbage fra de unge fyre. Pludselig bankede det på døren og jeg sagde "kom ind" på tysk – da jeg håbede at det var en eller begge de unge fyre. Min sidste elsker kom ind i campingvognen. Jeg lå ophidset med spredte ben og så liderligt på ham. Ham rømmede sig og sagde at han bare lige ville sige farvel for dem begge, mens hans ven var en tur i receptionen og betale for opholdet. Jeg smilte og sagde tak for sidst og gjorde mig helt synlig for at gøre det sidste indtryk på ham. Han så mig og blev ophidset ved at se min fisse blotlagt. Jeg bad ham komme nærmere og om han ikke kunne gøre mig helt færdig før han kørte.

Han trak sine cykelbukser ned om anklerne, mens hans lem vippede ud og stod stift op af hans mave. Jeg tog ham i munden og skubbede forhuden tilbage og trak ham ned over mig. Hans pik søgte ind mellem mine skamlæber og så trængte han op i mig. Han var stadig stor og jeg var ikke så våd som i går, da hans ven først havde tømt sig i mig, så jeg mærkede at det strammede godt mens han pløjede sig vej op i mig. Et kort stykke tid efter var han dybt oppe i mig og lå lidt der mens jeg tungekyssede ham. Jeg var godt fyldt ud og han begyndte at køre i mig, mens jeg begyndte at slappe af så smerten tog af. Jeg forventede ikke at han holdt længe så min højre hånd søgte ned til min klitoris der var blevet stor og hård, mens den anden hånd hårdt klemte om min spændte brystvorte. Orgasmen kom med det samme og samtidig med at min elsker stakåndet begyndte at tømme sin pik i mig. Det smaskede fra vores kønsdele mens jeg højlydt udåndede min orgasme i den lille campingvogn. Det var meget intenst og lige på og hårdt og efter kort tid trak han sig ud og igen løb det ud med sperm og fisse safter ned i det hårdt prøvede sengetøj. Han trak hans cykelbukser på plads og fremdrog et smil til farvel og han fik et stort et tilbage samtidig med et "tak", mens jeg lå der med blottet underliv der stadig pulserede efter hans voldsomme indtrængen og min orgasme.

Han gik og der lå jeg brugt tilbage. Og jeg nød situationen. Jeg var en kvinde, der var blevet brugt og jeg havde udnyttet 2 unge fyre. Noget for noget. Sådan lå jeg en time efter de var kørt og bare nød duften af elskov og jeg måtte tage noget af spermen op og kørte ud over mine bryster, mens jeg endnu engang gav mig selv en orgasme med fingrene.

Da jeg kom hjem om aftenen var min mand ude med nogle venner og jeg fik ryddet op og vasket og gik tidligt i seng. Først dagen efter så jeg min mand og vi havde dejlig elskov. Ikke så voldsomt som med de unge fyre, men dejligt at være hjemme igen.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 37 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.