Sexlegetøj: 3 styk for 129 kroner
Shop løs og køb 3 stykker sexlegetøj for kun 129 kroner eller find favorit sexlegetøj til under 200,-

Dag.3 Solen stod højt på himlen allerede kl. 5 om morgenen, jeg vågnede med morgenstivert og tænkte på mine oplevelser jeg allerede havde haft her på campingpladsen. Jeg skulle tisse, så jeg gik over i servicebygningen på toilettet- jeg fik tisset og stod og legede lidt med min halvstive pik, så hørte jeg der kom en ind i bygningen- det lød som en mand. Jeg var musestille, jeg kunne høre han tissede kraftigt- da han var færdig blev der ikke trukket ud, jeg kunne tydeligt høre han stod og legede med sig selv. Han troede formentligt han var alene i bygningen så tidligt om morgenen. Lidt efter stønnede han sagte og det lød helt klart som om han kom, der blev skyllet ud og han gik. Jeg syntes det var pisse frækt at høre på.

Jeg var selv færdig og gik tilbage til campingvognen. Dagen gik, jeg var på en nært liggende strand hvor der også er nudist strand i den ene ende. Havde håbet på nogle frække oplevelser, men det blev mest til kiggeri på nøgne par. Jeg så en enkelt kvinde der listede op bag klitterne for at tisse, jeg listede efter hende og så hun sad på hug og tissede ned i det varme sand- det var frækt.

SEX I DAG?

Hjemme på campingpladsen fik jeg lyst til at gå i sauna, der er en fin sauna på pladsen, hvor der er et stort vindue med en god udsigt ud over markerne. I Saunaen sad et ældre ægtepar. Damen var vel omkring de 60-65år mens manden nok snarere var omkring de 70-75år, hun var ikke så høj, måske 160cm, let buttet, store bryster og et virkeligt kønt ansigt med mørke øjne med et dejligt glimt- håret var gråt. Manden var meget tynd, han var høj men virkede på en måde lidt syg. Vi hilste på hinanden, de sad nøgne, og det samme gjorde jeg så også- de kom fra Nordjylland. Konen fortalte at hun syntes det var sådan en fin campingplads, hun snakkede og snakkede og manden sagde ikke et ord. Jeg sad stille og roligt og beundrede hendes frække modne krop, hun havde en lille lys dusk over fissen, brysterne pegede lidt nedad.

På et tidspunkt i talestrømmen sagde hun at hun ofte var oppe i den gamle servicebygning og bade om aftenen inden sengetid da der aldrig var nogen mennesker på det tidspunkt. Manden rejste sig og sagde til konen at han gik i bad og op i campingvognen. Efter han var gået sagde konen som i øvrigt hed Helle, at hendes mand var begyndende dement og derfor var han ret stille. Helle fandt noget olie frem som hun sad og smurte først på hendes arme, så på benene- alt i mens hun snakkede og snakkede- hun smurte sine bryster, lår og hendes fisse fik også en lille diskret tur- alt sammen i mens hun sad og kiggede på mig. Det var pisse frækt, hun tændte mig, så jeg skulle virkelig forsøge at tænke på alt muligt andet end hendes krop for at min pik ikke skulle blive helt stiv.
Hun kunne ikke undgå og se min pik var halv stiv, og jeg syntes det var pisse frækt at vise mig lidt frem, sådan lidt diskret- jeg kunne se at hun kiggede i det skjulte på min pik- men pludselig rejste hun sig, og sagde god dag til mig og væk var hun.

Jeg sad efterfølgende lidt slukøret og tænkte på, gad vide hvorfor hun talte så meget om den gamle servicebygning og at der aldrig var folk der. Jeg besluttede mig derfor for ved 23 tiden om aftenen at gå op i bad i den gamle servicebygning, der var noget der sagde mig at der måske kunne foregå noget frækt.

Jeg gik ind i bygningen, der var lys tændt – men jeg kunne ikke høre nogle bruse, jeg så et af toiletterne var låst, jeg gik også ind i en af toiletbåsene for at tisse – jeg kunne høre der sad en person ved siden af. Jeg fik tisset og sad lidt, helt musestille – jeg kunne høre noget ligesom smaskelyde, fik stiv pik med det samme og forstillede mig en kvinde der sad og onanerede der lige ved siden af mig. Pludselig skyllede hun ud og gik ud af toilettet båsen- hørte hun gik hen og tændte
for bruseren.
Jeg fik pikken lidt i ro og gik også ud for at bruse. Det viste sig det var Helle fra tidligere på dagen. Hej Peter sagde hun glad, nå du skulle også lige have et godnat bad. Ja du sagde jo der ikke var nogle folk heroppe så sent sagde jeg smilende tilbage til hende. Jeg kunne nærmest se på hende at hun var liderlig, hendes brystvorter var helt stive, hendes øjne var helt salige. Vi stod begge og sæbede os ind, der var kun en lille meter imellem os. Jeg vaskede pikken ekstra grundigt og den begyndte at rejse sig.

Helle kiggede på mig, og sagde så- må jeg ikke godt prøve at røre din pik- det er så længe siden sagde hun, min mand kan ikke mere. Selvfølgelig sagde jeg, hun kom helt tæt over til mig, tog fat om pikken og kørte den frem og tilbage- den var stiv som et bræt. Helle næsten rystede, hun gik lidt ned i knæ, tog pikken i munden og suttede et par gange, rejste sig op igen – jeg må mærke dig sagde hun.

Vi blev enige om at gå ind i et familierum ved siden af- da vi kom derind og låste døren, stillede hun sig op af væggen, kiggede tilbage og sagde helt hæst, knep mig så dit liderlige svin. Jeg gik hen bag hende, kørte en finger op i hendes fisse, den var ualmindelig våd- hun var kneppeklar og jeg var så pisse liderlig at jeg bare stak pikken op i hende- jeg kørte frem og tilbage 5 gange, hun stønnede- men så fandens også, jeg kom- jeg sprøjtede min sperm langt op i hendes modne fisse, satans sagde jeg – det beklager jeg. Hun vendte sig om og sagde, men jeg vil have mere.

Jeg satte mig ned på gulvet med ryggen op mod muren, Helle stod med fronten i mod mig og hendes fisse var lige ud foran mig- slik mig sagde hun. Jeg slikkede hende, jeg slugte min egen sperm og hendes fissesafter- det var så frækt. Helle begyndte at ryste i benene og kunne næsten ikke stå oprejst. Min pik blev igen kampklar og jeg rejste mig op- jeg fik bøjet Helle ind over den lille bænk der stod i rummet og trængte så op i hende bagfra- jeg kneppede hende hårdt og hurtigt. Jeg holdt hende om hofterne og hendes bryster gyngende frem og tilbage, hun stønnede og viskede, ja knep mig, knep mig dig frække svin – jeg trak mig ud, og nærmest tvang hende ned og sidde på bænken- jeg ville sperme hende i munden, så jeg fik min pik ind i hendes mund og sprøjtede tykke stråler sperm ned i halsen på hende. Det var fanme frækt sagde hun, men nu skal du gå, hun havde sperm siddende i mundvigen da jeg gik.

Lige da jeg kom ud af rummet kom hendes mand gående for at skulle på toilet. Jeg hilste på ham og skyndte mig så ned i campingvognen igen- dejlig tømt.

Dag.4 som SÆDvanlig vågende jeg med en kæmpe dejlig stivvert, tænkte på oplevelserne i går. Dejlig frækt, jeg lå og legede med min pik og dejlige glatte nosser i mens jeg tænkte på hvad dagen mon skulle bringe.

I løbet af dagen skete der ikke det helt vilde, om aftenen skulle der være stor telt fest arrangeret af campingpladsen med helstegt pattegris og hele svineriet. Jeg havde meldt mig til, der skulle komme over 100 mennesker med levende musik osv. Det var lige ved siden af den servicebygning hvor jeg boede at det store telt var sat op. Aftenen gik, folk blev mere og mere fulde og stemmeningen mere løssluppen. Jeg gik på et tidspunkt over på toilettet og sad og tissede da døren til familierummet lige ved siden af gik op, jeg kunne høre på fodtrinene at det var en kvinde- hun låste døren satte sig og tissede kraftigt, sad lidt og tørrede sig så.
Pludselige bankede det på hendes dør, 3 hurtige bank- hun rejse og lukkede op. Det var sgu på tide Søren sagde hun- nu kunne jeg høre det var Lisbeth, og jeg viste at Søren ikke var den mand hun var på camping med- De var begge på camping med børn, kone og mand. Hurtigt sagde Lisbeth, vi skal skynde os- mine trusser er sjaskvåde, jeg skal have pik nu- jeg kunne høre de kyssede, de stønnede begge og bukser blev lynet op, Ja Søren, giv mig den store stive pik- det gik sgu vildt for sig og jeg kunne høre på klaskelydene at de kneppede hurtigt og hårdt, der gik ikke længe så nærmest skreg Lisbeth lydløst, bliv ved, bliv ved, men du må ikke komme inde i mig Søren, lidt efter sagde Søren - sæt dig ned tøs, jeg forestillede mig at Lisbeth satte sig på den lille bænk i rummet, Søren trak sig ud af hende og stak pikken ind i hendes mund og sprøjtede hende fuld af sperm- sådan lød det på lydene i hvert fald. Tak sagde Lisbeth, det var sgu hvad jeg trængte til – en ordentligt pik. Skal vi mødes her igen i morgen tidlig sagde hun til Søren, ja lad os det sagde Søren og gik.

Det var fandme frækt, jeg hørte Lisbeth fik tøj på og vaskede hænder og forlod rummet igen.
Jeg gik ind i det rum de havde været i, og der øverst i skraldespanden lå hendes sorte blonde trusser, jeg tog dem op- de var fuldstændig klistrede i bunden- det var helt sikkert hendes liderlige fisse safter, jeg slikkede let på det, min pik stod stiv som en pæl og var ved at sprænges- så hørte jeg nogle komme ind i bygningen. Jeg tog trusserne i lommen og gik ud igen.

Det var mørkt, klokken var næsten 01.00 – musikken i teltet buldrede derud af. Jeg stod og lyttede lidt, min pik dunkede i mine bukser. Ud af teltet kom Ulla, en dame der bor i den anden ende af campingpladsen med hendes mand og deres lille grimme hund. Ulla var pisse hamrende fuld, hun kunne nærmest ikke stå på benene, heeeeeeeeeeej Peter råbte hun. Øhn hej Ulla sagde jeg, min mand siger jeg skal gå hjem i seng nu. Det er måske også det bedste sagde jeg til hende med et lille smil- tja måske. Ulla var lige ved at vælte, skal jeg følge dig hen til campingvognen spurgte jeg- ja tak det må du gerne Peter.

Ulla slingrede hen af stien, det var næsten umuligt at styre hende- pludselig sagde hun, hold kæft jeg skal pisse. Okay sagde jeg, så må du sætte dig over i busken der sagde jeg. Hun gik over mod nogle små buske, men jeg kunne godt se at der skulle hjælp til. Hun åbnede hendes bukser, trak både bukser og trusserne ned i en bevægelse og satte sig på hug, jeg holdt fast hende i hende så hun ikke væltede ned i hendes eget pis. Hun pissede en kæmpe lang stråle, arh det var sgu rart sagde hun.

Da hun var færdig rejste hun sig op og fik bukser og trusser trukket op- jeg skimtede kort hendes mørk behårede kusse. Ullas øjne kørte rundt, shit jeg er træt sagde hun. Vi er der næsten sagde jeg, da vi nåede deres campingvogn hjalp jeg med at få åbnet forteltet så hun komme ind, hvor fanden er det nu nøglen er sagde hun- hun fandt den under en skål på bordet- det var åbenbart deres gemmested. Hun kunne ikke få den i nøglehullet, skal jeg hjælpe dig Ulla- ja for fanden Peter, hjælp mig. Det var som om hun var blevet mere fuld af gå turen.

Jeg fik døren låst op og hjulpet Ulla ind i vognen, Ulla smed sig på sengen- jeg sagde Ulla, du skal da have sko og tøj af. Hun snøvlede et eller andet jeg ikke kunne høre. Jeg tænkte at jeg lige ville hjælpe hende, hun sov næsten- jeg fik trukket hendes sko af, så fik jeg hendes vendt om på ryggen og fik åbnet den hvide skjorte hun havde på, så jeg kunne få den trukket af hende. Hun havde en sort blonde BH på, Ullas bryster var kæmpe, hun havde og nu også en ret stor mave. Da jeg havde fået skjorten af hende, ville jeg lige trække de sorte bukser af hendes også, jeg fik dem åbnet og da jeg trak i dem røg hendes trusser med halvvejs ned også, ups sagde jeg- men Ulla reagerede ikke. Jeg fik bukserne af og ville sætte hendes trusser på plads, men så kom liderligheden tilbage i mig.
Jeg stod og kiggede på hendes sort behårede kusse- jeg var kun en halv meter fra den. Ulla sov, lød det til. Jeg måtte lige se den lidt tættere på, jeg kom helt tæt på hendes kusse- den lugtede af en blanding af sved, urin og fisse. Jeg kunne ikke dy mig, jeg rørte hendes kusse- jeg kørte forsigtigt en finger rundt i revnen- den var sjask våde, der lige inde på den anden side af behåringen.

Ulla vred sig lidt, min pik rejste igen som et stift bræt- MEN jeg vidste det var forkert. Jeg ville til at trække hendes trusser op på plads og så gå igen, men pludselig sagde Ulla,, nej nej Peter- du må godt, jeg trænger sådan. Så var der kun en vej tilbage, jeg trak hendes trusser helt af hende så hun kun lå i BH- jeg vendte hende om på maven, spredte hendes ben og lagde mig ind imellem hendes ben og begyndte at slikke hendes våde kusse.

Jeg var så liderlig at jeg var ligeglad med hvor ren hun var- jeg snuste til hendes røvhul- det hele var så frækt, Ulla mumlede- knep mig så dit lille liderlige svin. Jeg fik bukserne af mig selv, kravlede op på hende og stak uden videre pikken direkte ind i kussen på hende, jeg kneppede og kneppede uden at tænke over om hun nød det, hukkede bare igennem og efter 4 minutter kom spermen væltende ud af mig i tykke stråler og direkte op i Ullas våde kusse.

Jeg fik helt dårlig samvittighed og skyndte mig at få tøj på igen, og forlod campingvognen. Igen dejlig tømt.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 22 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.