BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Min kæreste og jeg havde planlagt en ferie på Rhodos i god tid, bl.a havde min kæreste spurgt mig om jeg kunne tænke mig at prøve en græker og en af vores frække venner Frank havde fortalt os at der måske var mulighed for det ved at tage på nudiststrand dernede. Så vi googlede os frem til om der var en nudiststrand på Øen. Det var der og navnet skrev vi ned på en lille seddel, som vi tog med derned.

Dagen efter vi var kommet derned fandt vi,  på et kort over øen, ud af at nudiststranden ikke lå langt fra hvor vi boede, vi vidste at den lå i nærheden af byen Faliraki og det var ca 20 min kørsel fra vores hotel.

SEX I DAG?

Vi besluttede at tage en taxa derover og først sagde vi til chafføren at vi skulle til Faliraki, men på vej derhen vidste vi ham seddlen med navet på stranden og spurgte ham om han vidste hvor det var, han læste og smilede stort mens han sagde: OH, Yes you wanna go there?? Vi smillede igen og sagde Yes.

Jeg sad på bagsædet mens min kæreste sad foran ved siden af ham, og jeg kunne se at Chauførren smilede og blinkede frækt til mig i bagspejlet. Jeg smilede selvfølig sødt igen , men sagde ikke noget om hvad jeg tænkte. Jeg ville have givet en million for at vide hvad chaførren tænkte på da han smilede til mig i bagspejlet. Han var lidt højre end min kæreste og måske også lidt ældre, min kæreste vidste jeg var vild med mørke mænd ( vi er selv lyse/blond af udseende), han så lækker ud og jeg sad og drømte lidt om at han havde lyst til at blive der sammen med os.

Da vi ankom lavede min kæreste en aftale med ham om at hente os igen nogle timer senere og vi blev ikke skuffede da vi gik det sidste stykke vej ned mod stranden. Der var parasoller, liggestole med små borde imellem, så vi kunne fint ligge to og to ved siden af hinanden under en parasol når vi ikke lige var ude og bade i det meget klare vand med små klipper omkring.

Aldrig har jeg set så mange nøgne mennesker i mit liv før og der var alle aldersklasser, både ældre, yngre og os midt imellem. Der var store og små ( bryster og pikke), tykke og tynde, nogle med hår på den og andre helt glatbarberet.

Vi fandt to liggestole ledige ved siden af hinanden ca midt på stranden, som vi lagde os på da vi havde fået tøjet af. Vi sagde til hinanden at det her var som at være i Paradis, stille og fredeligt, og et meget frækt udseende over alt, men folk lå bare stille og snakkede med hinanden, der var mange forskellige natonalitetter der, men dem vi hørte mest snakke var tyskere og vi snakkede om at de også ofte er det folkefærd der har et naturligt forhold til det at være nøgen overfor andre. I Danmark er det også ofte dem der bader helt nøgne på strandene.

Jeg havde lagt lidt og nydt synet af de mange nøgne mennesker, og tænkt en masse frække tanker....mon der er nogen der vil lave noget med os, hvordan kontakter man hinanden, er det naturligt at nogle laver aftaler med andre sådan et sted...... jeg kunne blive ved. Men jeg fik ikke svar på nogle af dem den dag. Danede mig bare en masse indtryk og fantaserede om hvor frækt det kunne være at lave noget med den eller den person.

Da jeg gik i vandet første gang prøvede jeg at gå så afslappet , men alligevel på en lidt sexet måde, som muligt og det var også en lidt sjov føelse at gå i det klare havvand helt uden en trevl på kroppen og være så anonym med så mange andre mennesker på samme sted.

Når jeg lå på liggestolen og tørrede i solen prøvede jeg at ligge som når jeg har besøg af frække venner herhjemme, med let spredte ben og hænderne på nederste del af maven lige over klitoris, som indimellem blev hård bare ved synet af en mand med en lækker stor pik der gik forbi min liggestol.

Pludselig gik en mand forbi, han ligede på en prik , en kendt fra fodboldverden i Danmark og jeg sagde til min kæreste, så du ham der gik lige forbi os, han ligede Henrik Søndergård ( navn opdigtet) . Det grinede vi lidt af, især fordi vi havde set ham den første da vi var på Rhodos på tv til en fodboldkamp ( i Danmark) på en sportsbar, så det kunne nok ikke passe at han lige 2 dage senere var her på denne strand af alle steder i verden.....men man skal aldrig sige aldrig( mere om ham i næste del af novellen).

Jeg sagde til min kæreste, da tankerne fra før stadigvæk blev ved med at komme i mit hoved, at jeg næsten fortrød at vi havde aftalt et tidspukt taxachafføren skulle hente os på, for her kunne jeg godt ligge resten af dagen. Men det vidste vi jo ikke da vi aftalte det med ham. Måske kan vi tage herud igen en anden dag i løbet af ferien, sagde min kæreste og blive her lidt længere den dag. Det var jeg selvfølig helt med på.

Mens vi var på stranden talte vi ikke om frække ting, og vi lå heller ikke og tog på hinanden, selvom vi måske nok havde lyst til det , det kunne vi heller ikke se andre gøre, der var nok nogle udskrevne regler sådan et sted, vi snakkede om at måske var det slet ikke lovligt at have sex på stranden her i landet. Så måske måtte vi vente til vi kom hjem til hotellet. Vi kyssede dog hinanden indimellem, når den ene af os gik på wc, op til cafeen for at købe drinks/mad eller i vandet for at bade.

Da tiden nærmede sig at vi skulle hjem pakkede vi vores ting sammen og tog hinanden i hånden mens vi gik på vejen op til p pladsen hvor taxaen skulle hente os, og kort efter vi var gået kom først en mand på vores alder frem fra en klippe og lidt efter, da vejen svingede, endnu en mand frem fra samme klippe som den første, de så begge afslappet og glade ud, men ikke overdret glade og begge deres pik var slappe. Min kæreste sagde at de nok alligevel havde lavet noget med hinanden bag den klippe, han vidste at på nogle nudiststrande mødte bøsser og biseksuelle mænd ofte hinanden og jeg smilede ved tanken om hvad de havde lavet bag klippen resten af vejen op til taxaen.

I næste del får du historien om hvad der skete næste gang vi kom på nudiststranden..... Jeg behøver vel ikke at fortælle dig hvad min kæreste og jeg lavede da vi kom hjem på hotelllet?.....smiler stort. Sengetæppet blev i al fald lige så vådt som det nogle gange gør herhjemme. smiler

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 31 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.