BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

For et par måneder siden var min kæreste og jeg på ferie på den anden side af jorden, vi skulle bo hos nogle fra hans familie, men et par måneder før vi skulle rejse døde min svigerfar, og der var en lille arv fra ham, som vi valgte at bruge på et "weekend ophold" i Paradis, mens vi var hos familien på den anden side af jorden.

Paradiset var en lille Ø, som lå 1 times flyvetur fra hvor familien boede og vi havde bestilt opholdet på hotellet inden vi rejste hjemmefra, det lød godt i rejsebeskrivelsen, men vi blev meget positiv overrasket da vi ankom til øen og tjekkede ind på d et 21 etager høje luksus hotel, udsigten fra værelset var ren paradis og det var endda ikke et af de allerbedste værelser på hotellet vi havde fået, men det var rigeligt luksus for os to. Der var et kæmpe badeværelse til værelset, hvor der var 3 håndvaske, en bruser og stort badekar samt Wc og enorme spejle samt marmor fliser over det hele og selvfølig alle de krops produkter man havde brug for og bløde håndklæder . Værelset var med to dobbelt senge og 4 lænestole, spisebord, minibar, Tv skærm med al information om hotellet og øen og selvfølig fri wi fi.

SEX I DAG?

Når vi sad på altanen kunne vi se kæmpe palmer og det flotteste blå hav og hvide sandstrand, liggestole i palmernes skygge og bjerge.

I kan nok forestille jer, hvor meget sex lyst man får af at være der.

Da vi havde været på stranden den første dag og mærke det varmeste salt vand jeg nogensinde har været i, gik vi hjem på hotel værelset og tog et langt varmt karbad sammen, her var vi kun os to alene uden familie eller venner, som vi havde været den første uge på ferien, det vækkede erotiske lyster i os begge to .

Vi nød hinandens nøgne kroppe i badet, tog os god tid til at massere og nusse hinanden og stimulere de seksuelle kropsdele på hinanden og tilsidst satte jeg mig på knæ og bøjede mit hoved ned mellem benene på min kæreste, som lå med det ene ben udover kanten af badekaret og pikken lige akkurat stikkede op over vandkanten, så jeg kunne sutte den mens min hånd masserede nosserne.

Det har du hvis aldrig prøvet på den måde, min skat sagde jeg med et frækt smil til ham bagefter da hans pik stod helt stiv op af vandet og satte mig på røven og spredte benene på kryds af hans , op mod hovedet så hans hånd også kunne nå ned til min fisse og give den finger.

Jeg har prøvet at have sex i en swimmingpool i et sommerhus , men det her var næsten lige så frækt i det store badekar. Skvulpe lydenene fra vandet mens Hans´ fingre kørte ud og ind af min fisse fik mig hurtigt til at stønne højt og lidt efter mærkede jeg suget i maven da jeg fik min første orgasme.

Vi gik lidt efter op af badekaret og ind på værelset, med en badekåbe omkring mig smed jeg mig på den første af de to dobbelt senge og tog åbenede badekåben , som jeg nu lå ovenpå, jeg sagde at nu ville jeg kneppes til Hans .

Nå, sagde han drillende, er du sikker på du fortjener det. Ja sagde jeg og han smed sig grinene ved siden af mig mens hans hånd fandt min fisse igen og min hånd hans pik der ikke var helt stiv mere, men det blev den hurtigt af vores hede kys og vilde leg i sengen. Åh, ja sagde jeg og stønnede endnu mere end i badekaret indtil min fisse sprøjtede de vildste safter ud jeg nogenside har fået....Wow det tændte Hans og han blev som en vild løve der bare måtte ned med tungen og smage al den fisse saft, lidt efter var der både finger og tunge i fissen samtidig og jeg sagde læg dig i 69ern så jeg også kan sutte dig imens, det gjorde han og jeg har aldrig nydt at mærke hans pik vokse så meget i min mund som den gjorde her, selvom vi ikke er helt unge mere teede vi os , som kåde teenager der har sex for første gang.

Lidt efter trillede han om på ryggen og vendte sig mod mig, mens han kravlede op på min krop og stak pikken dybt ind i min våde fisse, som kort efter kvitterede jeg med at sprøjte endnu mere fissesaft ud på hans pik, åh gud hvor er du pragtfuld min skat råbte jeg. Læg dig på ryggen så skal du mærke fissesaften ikke bare løbe ned over din pik men helt ned af lårnene, sagde jeg til ham og han gjorde som jeg sagde, nu var det ham til at stønne højt mens jeg red hans pik og han maserede mine bryster imens. Ja ja, nu skreg jeg lidt efter da safterne smurte hans pik og lår ind i endnu mere fissesaft. Jeg vil have dig bagfra nu sagde han og gik ned til kanten af sengen mens jeg stillede mig på alle 4 og røven stak ud over sengekanten, han tog fat om mine baller og jeg brugte min ene hånd til at styre hans pik hen til det rigtige hul, den gled nemlig nemt ud fordi der var så drivvådt dernede, men lidt efter fandt han rytmen og kneppede løs indtil han fik en ordenlig orgasme og sprøjtede hans sperm op i mig.

Min fisse var slet ikke færdig med at få pik endnu, men jeg vidste godt at der skulle lidt tid til før hans pik kom op og stå igen efter orgasmen, så vi lagde os bare på sengen og lå og nussede hinanden mens vi snakkede om hvor frækt det var at have sex her på den anden side af jordkloden, vi smed alle hemninger for her var absolut ingen vi kendte og tid var der masser af.

Jeg sagde det var godt der var to dobbelt senge i værelset for den her ville nok være for våd at sove i i nat efter vores eskapader og han sagde ja den bliver nok endnu mere våd om lidt, og lagde igen sit hoved ned mellem mine ben der lå let spredte og begynte at slikke fissen igen, du er jo stadig drivvåd min skat sagde han og jeg kunne se hans pik lige rejste sig lidt mere af det, lige inden jeg tog hånden omkring den og spillede den mens han suttede mig indtil jeg sprøjtede i hans mund. Så lagde han sig igen ovenpå mig og kneppede mig igen , jeg tænker jeg fik 2-3 flere orgasmer inden han igen sprøjtede hans sperm op i mig, jeg kunne mærke da den igen var på vej for så bliver hans stønne lyde mere dybe og længere og han lukker øjene og bruger alle kræfter på at sprøjte spermen ud i mig, mens han brøler som en løve i bur. Åh, jeg elsker det når han gør det.

Hvor vildt du kunne komme to gange oppe i mig sagde jeg, det har du hvis aldrig gjort før og han gav mig helt ret inden vi gik ud på badeværelset for at tage bad igen. Måske fordi vi var så langt væk hjemmefra på den anden side af jordkloden.

Vi skulle kun være på Paradis øen i 2 døgn, men vi nåede at have sex 3 gange mens vi var der, for dagen efter de 2 første ture, fik vi lyst igen lige inden vi gik i seng om aften.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 14 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.