BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Tog for et par uger siden til festival i Nibe som jeg har gjort de sidste 14år, dog var dette første gang siden jeg sprang ud som bi

Vel ankommet til campen fandt jeg et sted mit telt kunne være var taget alene af sted som de sidste år så stillede bare op på en ledig plads, regnen piskede ned så det skulle gå hurtigt men et par søde piger ved siden af hjalp med at få teltet op så det ikke blev gennem blødt.

SEX I DAG?

Som tak gav jeg en øl efter endt rejsning og vi fik en snak om hvem hver især var og de fortalte de er lesbiske og at resten af deres camp bestod af lesbiske og bøsser så de sagde i sjov at jeg kunne nå at flygte endnu, men svarede hurtigt at det ikke kunne skræmme mig da jeg før havde fået pik da jeg er bi så de mente jeg var havnet det rigtige sted.

Torsdag morgen vågnede jeg ved at der var godt gang i deres camp så stod op og blev straks inviteret på øl men sagde jeg lige ville ned og have et bad først, en af fyrene derover sagde at han ville slå følge med mig og det var jo bare ok.

Nede i bade teltet kom vi af klunset og ind i badet og jeg kom til at kigge over på ham og hvilken pik der sad der mellem hans ben fik straks frække tanker og kunne mærke jeg fik rejsning han spurgte om jeg havde fået øje på noget godt og kunne jo kun bekræfte det, vi var alene i baderummet så han kom over og tog om min pik og sagde at turde jeg kunne jeg jo invitere ham med i mit telt når vi nåede aften.

I løbet af dagens koncerter fulgtes vi af og lærte hinanden lidt at kende og kunne næsten ikke vente til om aftenen så foreslog ham at vi gik lidt afsides ind i skoven og tog lidt forsmag på sagerne, skjult i skoven fik jeg åbnet hans bukser og tog hans store pik i munden den voksede straks til en størrelse jeg dårligt kunne gabe over men suttede videre til han sprøjtede mig ned i halsen, da han havde sundet sig lidt sagde han med et smil om munden at nu kunne han jo bolle mig sønder og sammen til natten nu trykket var taget så jeg kunne bare vente mig.

Da den sidste koncert var forbi gik vi ned på campen og flere af de lesbiske og bøsserne grinede lidt da han sagde til mig at han ville komme ind i mit telt om lidt jeg kravlede ind og smed alt tøjet undtagen mine jo cks og og lagde mig til at vente der gik kun fem minutter før han kom ind til mig og smed sit tøj og op af en lille taske han havde med fandt han kondomer glide creme to cockringe og en DILDO og sagde at nu slap jeg ikke for nu var han liderlig hurtigt fik han mig smidt op på alle fire og jeg mærkede hans tunge i mit hul og straks rejste min pik sig og jeg stønnede af fryd efter lidt slikken smurte han min røv ind og udvidede nit hul men hans fingre da jeg kunne tage fire fandt han dildoen frem og bad mig ligge mig på ryggen med benene oppe så tog han mine joks af og førte dildoen op i mig da den var oppe tog han den ene cockring og gav mig den på og begyndte at sutte mig mens han gav mig med dildoen havde svært med at styre min stønnen og der kom lidt kommentarer fra festen uden for teltet efter fem minuttet stoppede han og tog dildoen ud og tog selv cockring på og satte sig så jeg kunne sutte ham helt stiv igen da han var hård som sten tog han gummi på og kravlede ned mellem mine ben som han krængede helt op til mine skuldre så mit hul var helt blottet og åben han gav mig et skud creme mere og satte hans pik mod mit hul og begyndte stille og roligt at presse sig ind gjorde lidt ondt men pludselig røg hans pikhoved ind og han lod mig vænne mig lidt til tykkelsen på hans pik kort tid efter spurgte han om jeg var klar og da jeg svarede ja tog han godt fast i mine lår og med et stødte han til så han gled helt op jeg nåede ikke engang at mærke smerten og skrige for han stoppede med den i bund og lod mig igen tilpasse mig lidt efter begyndte han at kneppe mig med små stød og da han så jeg nød det blev det til lange seje stød hvor pikken helt forlod min røv før han stødte den ind i hullet igen jeg begyndte at stønne højt af fryd så kommentarerne startede igen og han råbte ud til dem at de bare kunne finde noget der kunne lukke munden på mig og kort efter kom der endnu en fyr ind i teltet og jeg blev vendt om på alle fire så jeg kunne sutte ham imens jeg blev bollet og hvor var det frækt kunne mærke at jeg snart kom hvilket ham der bollede mig også kunne så han bollede mig hurtigere og til sidst kom jeg i en ordentlig orgasme uden de havde rørt min pik da jeg havde sundet mig lidt spillede de begge pik af ud over mig og ham der havde bollet mig sagde at ville jeg have mere af hans pik kunne jeg bare sige til for det var det bedste sex han havde haft længe og takkede straks ja hvorefter han flyttede ind mit telt resten af festivalen og jeg fik pik både morgen og aften.

I morgen kommer han på besøg så vi kan genopfriske festival minderne så har fundet både gag og dildoer frem så vi rigtig kan hygge...

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 16 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.