BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Onsdag morgen startede med, at Anja afmonterede buret, og vi sammen gik i bad. Det endte selvfølgelig med en hurtig gang sex, hvor vi begge kom i en forrygende orgasme. Så blev vi enige om, at jeg nu kunne klare en dag uden burets trykke rammer. Vi havde planlagt, at vi skulle på en bustur til en nærliggende by, hvor der både var muligheder for indkøb, souvenirs, sightseeing og besøg på den nærliggende strand. Anja blev enig med sig selv om, at shorts og bluse var det bedste til dagen. Det blev en hyggelig dag, hvor vi startede med at se de sædvanlige turistseværdigheder, de romerske ruiner, markedspladsen og de øvrige mindre besøgte steder. Efter en frokost på en skyggefuld plads fortsatte vi i skyggen med at ose lidt rundt i nogle af butikkerne. Det var nu mest dametøjsbutikker. Anja nød rigtig at have en ”veninde” med, så der blev taget meget tøj frem fra stativerne og en del endte da også med at blive prøvet på, mens endnu mindre faktisk endte i indkøbsposer. Vi var også inde i en skotøjsbutik eller to, hvor vi begge prøvede sko. Sidst på eftermiddagen var vi nået ned til stranden, som jo var en tekstil strand. Jeg overvejede, hvordan jeg skulle forvandle mig her, men vi blev enige om at udskyde stranden til næste dag, fordi det faktisk var blevet lidt sent, og der var kommet skyer. Aftenen forløb som de foregående meget hyggeligt og jeg følte mig faktisk godt til rette i den feminine påklædning.

Torsdag morgen var det stadig overskyet, så vi valgte at hygge os lidt på værelset- med en god bog. Tror begge vi trængte til lige at slappe af. Henad middag klarede det op og vi besluttede os til at tage bussen ind til byen og stranden. Vi planlagde at starte med lidt let frokost og så tage ned på stranden for at se om den var bedre end hotellets egne. Aftensmaden ville vi også spise et eller andet sted i byen, så vores tasker indeholdt både badetøj og lidt pænere tøj. Da vi stod og ventede på bussen dukkede Beate og Ute op. De skulle også indtil byen for at hygge sig med lidt anderledes mad og lidt shopping. Det endte med at vi spiste frokost sammen, mens snakken gik lystigt på en blanding af tysk-dansk-engelsk. Ute og Beate var meget nysgerrige for at høre mere om vores forhold, og Anja forklarede lidt med stolthed, hvordan hun havde været med til at forme mig. Både Anja og jeg var også nysgerrig for at høre mere om deres forhold. Det viste sig, at Ute og Beate havde været sammen i snart to år. Ute havde hurtigt spottet den let underdanige og reserverede Beate, og havde hurtig taget hende under sine vinger. Forholdet havde nu udviklet sig således, at Ute suverænt bestemte, hvad Beate skulle gøre med hvem og hvordan. Ute fortalte, at indtil for nylig havde Beate aldrig været sammen med en mand, og at hun stadig ikke var særlig vild med det. Det udviklede sig hurtigt til at min kone og Ute snakkede uafbrudt med hinanden om erfaring og tips. Beate og jeg sagde ikke så meget, men når vi kiggede på hinanden smilte vi begge. I et af disse øjeblikke opdagede vi ikke, at Anja og Ute havde stoppet snakken og sad og iagttog os. De rømmede sig, vi kiggede op, og så foreslog Anja, at Beate tog mig med ud på toilettet og lettede trykket i min pik. Beate kiggede let skræmt, men Ute nikkede bare smilende. Vi rejste os og forsvandt sammen ud på dame toilettet, som heldigvis var tomt. Jeg trykkede Beate op mod vasken, knappede hendes små shorts op og trak dem ned sammen med trusserne. Hendes let glinsende mis afslørede hende. Jeg satte mig på huk og spredte hendes ben. Så begyndte jeg at slikke hendes mis og stak prøvende en finger langsomt ind i fissen. Hun begyndte at skælve let samtidig med at hun udbrød et dybt suk. Hun var så klar. Jeg rejste mig, lynede shortsene ned og lod dem falde til jorden. Beate kiggede med let slørede øjne fæstnet på mit skridt mens jeg trak blondetrussen ned og afslørede min halvt erigerede pik. Jeg lagde begge hænder på hendes skuldre og pressede hende nedad. Hun var måske ikke verdenens mest rutinerede piksutter, men hun var ikke i tvivl om hvad hun skulle. Hendes bløde mund lukkede sig om min pik og det varede ikke længe, før min pik var fuldt udvokset. Jeg trak svuppende min pik ud af hendes mund og fik hende op at stå, hvorefter jeg vendte hende rundt og bukkede hende ind over vasken. Holdt pikken mellem hendes ben og mærkede de fedtede skamlæber, og så styrede jeg hovedet ind i hendes fisse. Det var næsten som at stikke pikken i en skruestik- hold k… hvor var hun stram. Med min ene hånd greb jeg om hoften på Beate og masserede blidt hendes fisse. Det var ikke smørelse der manglede. Smurte pikken lidt og begyndte at køre frem og tilbage i små langsomme bevægelser. For hvert stød kom jeg lidt længere ind samtidig med at Beate udstødte højlydte støn. Da jeg først var i bund øgede jeg langsomt tempoet og snart klaskede min boller lystigt frem og tilbage som ringningen til katolsk højmesse. Jeg tænkte kun på at sprøjte min varme klæbrige sperm dybt op i hendes indre, men bedst som jeg nærmede mig klimaks så jeg i spejlet at Ute kom ind. Med fagter og et hav af tyske gloser fik hun mig til at trække mig ud og straks satte Beate sig rundt på huk. Med lange strøg spillede jeg mine fedtede pik indtil jeg udbrød ”jeg kommer”. De første kraftfulde sprøjt ramte hende på kind, hage og pande, inden jeg fik dirigeret pikken ind i hendes mund og fyldte den med min varme fede sperm. Jeg kunne se at Beate ikke sank den livsgivende nektar. Det var der en årsag til. Ute forlangte at jeg åbnede munden og Beate rejste sig på tæer og åbnede munden over min, hvorefter hun med tungen skubbede spermen over i min mund. Ute fortsatte med at forbyde Beate at tørre spermen væk fra ansigtet. Ingen tvivl om hvem der bestemte her og hvem, der bare parerede ordre. Derfor var der heller ingen protester da Ute gav Beate mit pikbur i hånden med besked på at give mig det på. Det drillede lidt, men den totalt slappe pik gjorde ikke stor modstand. Vi kom i tøjet igen og gik tilbage til bordet, hvor Anja ikke kunne undlade at grine, da hun så Beates indsmurte ansigt. Beate var tydelig flov over sit udseende, men accepterede at Ute bestemte alt. Jeg var også lidt flov på hendes vegne og glemte næsten helt at jeg havde slugt min egen sperm og nu atter var låst i pikburet. Vi var et par kønne tøser. Vi fik betalt regningen og drukket ud, hvorefter vi begav os ned mod stranden. Vi kunne ikke umiddelbart få øje på nogle omklædningskabiner, så Ute, Beate og jeg dannede med håndklæder en kreds om Anja, som hurtigt fik skiftet. Både Ute og Beate havde ingen badetøj med, men mente nok at deres undertøj i en snæver vending kunne gå for at være en bikini. Og så var det min tur i cirklens inderkreds. Tøjet kom hurtigt af og jeg tog den stribede bikini på. Det var en ikke særlig stor trekants bikini i lyse farver og bortset fra, at jeg ikke havde nogen bryster at fylde bh’en med, sad den ok (når man ikke lige kiggede på bulen foran i trussen). Vi fandt en ledig plet på stranden, hvor vi bredte håndklæderne ud. Beate med nu indtørret sperm i ansigtet og jeg med bule i trussen blev anvist samme håndklæde, tættest på den lille sti, der gik forbi. Da vi havde siddet noget tid begyndte vi at få det varmt og vi blev enige om at gå i vandet. Ute tilbød at blive tilbage og vogte vores ting, og vi andre tre løb ned i det dejlige varme vand. Vi svømmede og pjattede rundt. Det var først da vi skulle op af vandet, at vi bemærkede at vores badetøj måske ikke havde den mest praktiske farve. Både min bikini og Beates undertøj var blevet lettere gennemsigtig. Lyse farver er bare ikke en god ide. Min bikini var ikke helt så slem som Beates, men dog var pikburet blevet rimelig tydeligt i den våde trusse. Beates meget lyse undertøj var nærmest blevet gennemsigtig, og det var tydeligt at se den trimmede trekant forrest i trussen og de relativt store og mørke brystvorter. Hun prøvede med hænderne at skærme for synet mens vi gik tilbage mod vores pladser, men Anja sagde hårdt ”nein” og så faldt Beates parader. Der var jo intet håndklæde at tørre sig med (eftersom vi sad på dem), så det var bare at acceptere, at vi sad der til udstilling og forbipasserendes udelte nysgerrighed og morskab. Da der var gået en halv times tid blev vi enige om at det var ved at være tid til at skifte og skilles. Det lykkedes at finde en ledig omklædningskabine. Beate var jo nødt til at undvære det våde undertøj, så da hun kom ud konstaterede vi at hendes hvide T-shirt heller ikke var af kraftig kvalitet. Brystvorterne var stort set lige så tydelige som i den våde Bh. Ute smilede og frydede sig. Vi fik sagt farvel og så forsvandt Anja ind i omklædningsrummet. Waoh hun var godt nok blevet hot af den lille omklædning. Hun stod der i sorte højhælede sko, en kort sort lædernederdel og en korsetagtig sort overdel der fremhævede hendes fine glød. Der manglede bare lidt krigsmaling til at fuldende forvandlingen. Så var det min tur. Det viste sig at Anja havde pakket en lille cremefarvet kjole, et sæt sartrosa blonde undertøj og de højhælede til mig. Desuden var der et par hudfarvede selvsiddende og et par sorte fintmaskede netstrømper. Tænkte at når hun ikke havde strømper på, så behøvede jeg nok heller ikke. Vi begav os op tilbage til byen. Vi slentrede lidt rundt og kiggede på udvalget af restauranter og bestemte os for en der lå lidt afsides og virkede som om det mere var de lokale der kom her. Men for at undgå at vække for meget opsigt startede vi på en lille cafe, hvor vi begge lånte toilettet til af få lagt makeup og for mit vedkomne få parykken på (som Anja havde haft med i tasken). Og så skulle vi have nylonstrømper på. Kæft vi var begge hotte, da vi senere forlod cafeen og begav os til aftenens restaurant i en stille sidegade, som vi havde set tidligere. Det var en hyggelig lille restaurant med ca 10 små borde og to tjenere, eller hvad de nu var. Vi fik bestilt noget lækkert mad og en flaske god vin. Snakken flød og vi følte os veltilpas, dels på grund af den dejlige mad og dels den opmærksomme betjening. Og pludselig skete der det, som der altid sker nå man hygger sig, at vinflasken blev tom. En ny blev bestilt og de to tjenere nærmest kæmpede om at få lov til at åbne og hælde i vores glas. På et tidspunkt kiggede jeg rundt i lokalet og så at der ikke var mange andre gæster tilbage, men vi skulle jo også lige have en dessert. Da vores dessert kom, var de eneste gæster tilbage, så tilsyneladende mente tjenerne også at vi lige skulle smage den lokale brandy Rakija. Den var vist hjemmelavet og én de var vældig stolte af. Begge tjenere trak nu en stol frem og satte sig til vores bord. Vi fik en drink mere og snakken flød nu uhindret imellem os 4. Lige pludselig mærkede jeg en fremmed hånd på mit lår. Jeg kiggede på Andrej, som tjeneren på min side hed, og noterede mig at han små-smilte, og dernæst kiggede jeg over på Anja. Jeg kunne se, at hun var i et vældigt humør og faktisk flirtede rimelig meget med tjeneren Ivan, der sad ved siden af hende. Det pirrede mig i høj grad og jeg begyndte faktisk at blive ret liderlig. Det blev ikke værre eller bedre af at ”min tjeners” hånd, der nussede mig på låret, faktisk var kravlet foruroligende tæt op under min kjoles kant. Jeg kiggede igen over på Anja og konstaterede at hun viskede fortroligt med Ivan. Da der var gået 10-15 minutter kiggede Ivan på sit ur og spurgte så, om vi ville med ind i baglokalet, nu hvor restauranten alligevel var lukket og det øvrige personale gået hjem. Inden jeg havde nået at åbne munden var Anja og Ivan på vej ind i baglokalet. Andrej og jeg sad et øjeblik og så rejste vi os også. Lige inden for døren lå Anjas trusser og henne foran et køkkenbord, sad Anja på hug med kjolen om hælene og var ved at trække bukserne ned på Ivan. Jeg var på samme tid både overrasket, vred og især liderlig. Helt ærligt var det vel et eller andet sted det jeg ønskede at se. Det næste jeg så var, hvordan Anja kiggede op på mig mens hendes mund langsomt gled ind over Ivans særdeles flotte pik og lukkede sig. Og så mærkede jeg et par hænder der lynede ned i lynlåsen på ryggen for derefter at krænge kjolen ud over mine skuldre. Selv jeg var godt spiritus påvirket følte jeg mig hurtig nærmest helt ædru, mens jeg kiggede på, hvad Andrej havde i tankerne. Set i bakspejlet tænker jeg, at han ville være helt sikker i sin sag, for efter et hastigt blik på mine trusser pressede han mig ned på knæ, åbnede bukserne og trykkede sin halvstive pik mod min mund. Helt automatisk åbnede jeg munden og mærkede hvordan hans halvstive pik fyldte godt op i min mund. Jeg begyndte at suge og slikke på den mens jeg med den ene hånd prøvede at holde om den for at styre den ind og ud af min mund. Det var noget Andrej kunne lide, for jeg mærkede, hvordan den voksede i munden på mig og snart stødte på ganen, hver gang han pressede sig ind. Den konstante pumpen ind og ud fik mig hurtigt bragt i en trancelignende tilstand, hvor jeg med savl løbende ned ad hagen bare ønskede, at han skulle bolle mig endnu dybere, indtil han pumpede mig fuld af hans dejlig sperm. Men så langt kom det ikke. Pludselig trak han sig ud og gik over til Anja, trak et kondom på, hvorefter han i en langsom bevægelse stødte dybt op i min kones fisse. Ivan derimod var nu kommet over til mig og stod nu med pikken ca 20 cm fra mit ansigt og begyndte at spille den stadigt voldsommere, mens han ydmygende sagde, at jeg skulle se, hvordan min kone nu fik en rigtig pik at mærke. Og så eksploderede han i flere lange sprøjt i mit ansigt. De fleste sprøjt ramte i området omkring min åbne mund men et enkelt trak en lang streng fra panden og ned over næsen. Jeg slikkede mig om munden, hvorefter han stak pikken ind i munden og forlangte at jeg skulle slikke den stor igen, så han også kunne bolle min frække kone. Han tog en mobil fra en hylde og tog et par billeder, inden han ringede og snakkede kort med en eller anden.

SEX I DAG?

Da jeg havde slikket og suttet i noget der føltes som en uendelighed mærkede jeg at Ivans pik igen begyndte at få volumen i min mund. Jeg kunne også høre at de andre to var ved at nå klimaks. Anja råbte på en vulgær måde om mere hård pik og Andrej prustede og stønnede som en flodhest. Og så eksploderede de- eller i hvert fald han gjorde. Efter et øjeblik trak han sig ud og byttede igen plads med Ivan. Ivan havde også fundet et kondom, hvorefter han borede sin stive pik op i Anjas fisse. Hun sukkede dybt og sagde højt ”yeeeeeess”.

Andrej holdt sin pik foran mit ansigt mens han omhyggeligt trak kondomet af uden at spilde for derefter at holde det over mit ansigt og vende det, så indholdet dovent dryppede ned i min mund, som jo – selvfølgelig- igen var vidt opspærret så jeg ikke gik glip af noget af den salte og klæbrige væske. Da kondomet var tomt stak Andrej pikken ind i min mund og bad mig sutte ham ren. Pludselig mærkede jeg hænder på både min røv og min ryg. Jeg blev skubbet fremover og var nødt til at tage fra og støtte med mine hænder på gulvet. Andrej holdt om mit hoved så jeg kunne ikke se hvem der var bag mig, men det var meget tydeligt hvad der nu skulle ske. Mine trusser blev trukket ned på lårene hvorefter jeg mærkede noget køligt løbe ned på min røvsprække. Så mærkede jeg noget presse på min stjerne og uvilkårligt spændte jeg i hele min krop. Jeg mærkede et par hænder, der masserede min røv, og jeg slappede lidt af bagi, og pludselig mærkede jeg noget presse sig ind i min røv. Langsomt blev min røv fyldt dybere og dybere. Efter et par minutter mærkede jeg at fyren nu var helt oppe bagi mig og ham og Andrej begyndte nu at bolle mig i takt. Hver gang fyren bag mig stødte sine hofter mod min røv fik jeg Andrejs pik næsten ned i halsen, så jeg fik brækfornemmelser. Jeg følte mig totalt voldbollet med udtværet make-up og sperm, spyt og slim i hele ansigtet. Det føltes som en uendelighed men endelig mærkede jeg hvordan pikken i min røv voksede og derefter pumpede kondomet fuld af varm sperm. Nogenlunde samtidig med hørte jeg Anja få sin længe ventede orgasme og Ivan der også nåede sit klimaks. Andrej havde stadig fat i mit hoved og hans pik var nu mere eller mindre konstant nede i min hals. Jeg mærkede hvordan noget langsomt løb ned over røven på mig og tænkte at det måtte være fyren bag mig der havde tømt kondomet ud over min røv. Dernæst blev jeg opmærksom på noget skramlen og bevægelse i lokalet, men havde ingen mulighed for at se andet end Andrejs mave. Og så mærkede jeg hvordan hans pik voksede og dernæst i kramagtige bevægelser begyndte at fylde min mavesæk med varm sperm. Det var lige det der skulle til også at få mig ud over kanten. Trods det at min pik var spærret inde i et nu særdeles tætsiddende pikbur og derfor særdeles ubehageligt, lykkedes det eksplodere. Eller rettere, så var det nok sådan jeg følte det i resten af kroppen for pladsen i buret tillod ikke andet end at spermen langsomt pressede sig ud. Da Andrej trak sig ud, holdt jeg læberne lukket omkring pikken, så jeg fik det hele med.

Og så gik det hurtigt. Det næste jeg opfattede var at jeg nærmest blev taget i hoved og røv og smidt ud på gaden. Mit tøj fulgte hurtigt efter og jeg så at Anja allerede stod der og at hun havde fået tøj på. Jeg fik hurtigt trukket trusserne på plads og trukket kjolen på. I mellemtiden lykkedes det Anja at praje en taxa. Jeg ved ikke om taxachaufføren havde set mit lille påklædningsnummer, men han kunne dårligt undgå at se, hvad vi og måske især jeg, havde lagt krop til. Jeg bemærkede, at han kiggede næsten mere i bakspejlet end ud af frontruden. Og da vi var fremme tilbød han da også friskt, at vi kunne betale for turen i naturalier. Min kone takkede nej og begyndte at gå ind til hotellet. Jeg havde lige rettet lidt på de klistrede trusser og var derfor kommet bagud. Jeg havde ingen penge og kaldte derfor på Anja, da de lå i hendes taske. Men enten var hun for træt til at høre det eller ville ikke, men resultatet var i hvert fald, at jeg stod tilbage uden nogle penge. Chaufføren begyndte at grine og åbnede derefter bukserne. Jeg tænkte, at det nok ikke gjorde den store forskel og satte mig på huk og tog hans pik i hånden. Det varede ganske kort tid, og så begyndte hans pik at sprøjte i lange seje stød. Jeg åbnede munden og prøvede at fange mest mulig. Så gav jeg den et par sut, hvorefter han pakkede den væk igen og forsvandt i taxaen.

Heldigvis mødte jeg ingen på min vej til hotelværelset, hvor Anja havde været så betænksom at lade døren stå på klem. Anja var væltet om på sengen stadig iført sit tøj. Det lykkedes mig at få bakset hendes kjole af, inden jeg selv tog tøjet af og hoppede under bruseren for at blive skyllet ren.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 3 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.