BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Vi skulle flyve til Kroatien tidlig lørdag morgen, men som sædvanlig havde jeg travlt lige op til ferien, så jeg havde ikke tid til at pakke og overlod det til Anja. Det skulle jeg måske ikke have gjort. Anja sørgede for at holde mig til ilden, indtil kufferten kom i bilen og vi kørte til lufthaven, så jeg anede faktisk ikke, hvad jeg havde med. Men havde dog lagt mærke til, at mit sommertøj ikke længere var i skabet, så jeg tænkte alt var i skønneste orden. I flyveren syntes Anja, det var lidt køligt og fik lagt et tæppe over vores ben. Og så mærkede jeg en lille hånd, der begyndte at ae mig på låret og lidt efter lå den direkte ovenpå den fremkomne bule i bukserne. Jeg prøvede at slappe af, men lige lidt hjalp det. Foldebordet blev slået ned og skjulte delvist min begejstring. Anja var meget opmærksom på min vejrtrækning og anspændthed, og lige før jeg troede, at nu ville jeg eksplodere, fjernede hun hånden og lod som ingenting. Nogle min. senere gentog det hele sig og sådan blev hun ved, indtil flyet landede, og vi stod ud. Jeg var ekstremt liderlig og glædede mig til, vi kom frem til hotellet.

Da bussen stoppede og vi kun var 2 par, der stod af ved et hotel, tegnede det til at blive en dejlig fredelig ferie. Ventende på bagagen udenfor bussen lagde jeg mærke til at mange- ja nærmest alle omkring gik mere eller mindre let påklædt rundt, men tænkte det nok skyldtes sommervarmen, som allerede før middag var sidst i 20'erne.

SEX I DAG?

Vi fik checket ind og fik anvist vores værelse. Det var et dejlig stort og lyst værelse med en kæmpe seng, et par lænestole og et lille bord. Desuden var der et lækkert badeværelse med både brus og stort badekar. Og det bedste var næsten, at det lå på anden etage med udsigt ud over havet og en stor altan med et par liggestole og et lille bord. Nu skulle shortsene findes frem og så var det ned til stranden.

Jeg åbnede kufferten og skulle til at tage et par shorts på, men så brød Anja ud i latter. Jeg kiggede spørgende på hende, og hun spurgte, om jeg ikke havde lagt mærke til de letpåklædte mennesker. Hun fortsatte leende med at sige, at det nemlig var et naturist-resort med egen strand, og at man kun skulle have tøj på i restauranten til måltiderne.

Jeg var helt paf. Tænkte hvad pokker det var, hun havde bestilt, og at hun i det mindste kunne have sagt noget. Men inden jeg havde åbnet munden for at sige noget, havde hun trukket kjolen over hovedet og fortsatte med at smide trussen og BHen.

Hmmmm kunne pludselig godt se fordelen ved denne rejse og skyndte mig at tage hende i hånden, og sammen gik vi ned til stranden.

Jeg havde måske nok været på en nudist strand i mine unge dage, men aldrig en campingplads endsige et hotel. Troede heller ikke Anja havde, men hun virkede ikke spor nervøs for at vise sig frem, så jeg tænkte, at det nok skulle blive en god uge. Ikke mindst da jeg så, at stranden allerede var fyldt godt op med nøgne mennesker i alle udgaver.

Vi fandt en plads, hvor vi kunne ligge lidt tilbagetrukket på vores håndklæder. Det var dejligt at ligge der og kigge ud over det turkisfarvede hav og slappe af og nyde solen. Anja spurgte, om jeg ikke ville smøre hende ind i solcreme, og jo der var da ikke noget jeg hellere ville. Lidt efter havde jeg smurt HELE hendes krop grundigt ind. Så var det min tur. Først fik bagsiden den store tur og så vendte jeg mig rundt og fik smurt forsiden ind. Jeg lå med lukkede øjne og nød den rene velvære, ikke mindst da også pik og boller blev smurt grundigt ind. Anjas grundige behandling havde selvfølgelig efterladt pikken lidt halvfed, men selvom hun havde lagt sig igen, så lagde den sig ikke. Tværtimod blev den helt varm og nærmest voksede til fuld rejsning. Jeg spurgte om vi ikke skulle bade, men hun sagde smilende nej og at vi kunne vente en halv time. Desuden kunne jeg ikke gå sådan ned til vandet med en pik, der stod lige frem fra kroppen. Jeg vendte mig rundt og lagde mig så godt, jeg kunne, mens jeg tænkte på Marianne Jelved og skatteregnskaber. Det hjalp ikke. Efter en halv time spurtede jeg ned i vandet og det let kølende vand fik pikken til at falde lidt. Tilbage oppe på stranden lagde jeg mig på ryggen til tørre og faldt faktisk let i søvn, indtil Anja nussede mig let. Anja spurgte, hvad jeg sådan syntes om hendes valg, og jeg svarede, at det var helt ok. Hun smilede og svarede, at det kunne hun godt se og kiggede på min pik. Den var igen mere end halv stiv og nikkede let til alle, der kom forbi eller kiggede. Jeg skyndte mig at vende mig rundt og vidste ikke, hvad jeg skulle sige. Hun grinede nu og spurgte, hvad jeg syntes om den creme, hun havde købt på nettet og som bla indeholdt Chili og erektionsfremmende midler. Det var mega pinligt. Efter endnu en time i solen var det blevet på tide at komme i skyggen, og heldigvis var pikken faldet lidt til ro.

Tilbage på værelset efter en hurtig tur under bruseren var der lige lidt tid til en hurtig lur inden aftensmaden. Jeg vågnede ved at Anja var godt i gang med at sluge min pik, og det varede ikke længe, inden jeg omsider kom af med hele min opsparede ladning i munden på hende. Så vendte hun sig og holdt munden hen over min, mens hun med hænderne holdt mit hoved stille, hvorefter hun langsomt lod spermen dryppe ned i min mund. Jeg var så tændt, at jeg bare lod det ske.

Da vi skulle have tøj på for at komme ned at spise, opdagede jeg min store fejl. Nemlig at jeg ikke havde checket, hvad der havde været pakket i kufferten. Alt tøjet var af feminint tilsnit- noget, som jeg genkendte som Anjas, og andet som så nyt ud. Jeg spurgte, hvor mit tøj var, og hun rystede bare på hovedet og sagde, at nu var jeg nødt til at leve min fantasi ud, for der var ikke andet. Så det var enten det tøj, der var i skabet eller at rende rundt helt uden. Jeg kiggede på tøjet i skabet og noterede mig, at der både var mine trusser fra påsketuren, en korthåret paryk, et par tynde skjortebluser, et par dameshorts, et par nederdele og en let kort kjole. Nederst lå en bolsjestribet bikini og et par selvsiddende nylonstrømper. Nedenunder stod der 2 par sandaler med og uden en lille hæl og et par pæne sko med en 6-7 cm hæl. Hvad pokker skulle jeg gøre. Jeg var sulten og fanget på værelset. Der var tre muligheder, enten at tage mit svedige rejsetøj på, blive på værelset eller at iføre mig den feminine løsning. Og forresten var der kun to muligheder, for mens jeg sov, havde Anja lagt det svedige rejsetøj i blød. Jeg kiggede igen på tøjet og bestemte mig for, at det måtte blive en nederdel og en skjortebluse. Anja valgte rutineret et sæt til mig og bad mig så følge med ud på badeværelset, så vi kunne gøre mig klar. Jeg kiggede tvivlende på hende, men hun pegede bare på mine ben og brystkasse og sagde at det ikke ville se så godt ud. Efter en længere forvandling trådte jeg halvanden time senere, og lettere bedugget, ud fra værelset, og sammen med min særdeles sexede kone gik vi ned i restauranten. Det var heldigvis blevet lidt sent, så det var muligt at finde et ugenert bord. Problemet var dog, at det var en restaurant med buffet, så da der var et ledigt øjeblik, skyndte jeg mig op og fik hurtigt skovlet noget mad på tallerknen, inden jeg skyndte mig tilbage til vores lille krog. Anja tog sig god tid og jeg kunne se, at der var flere mænd og kvinder, der kiggede efter hende. Da Anja kom tilbage til bordet, sagde hun, at jeg nok hellere måtte samle benene lidt og sidde lidt ladylike, for man kunne næsten se helt op til blondetrussen. Jeg var straks bevidst om min påklædning, men mærkelig nok gjorde det mig bare lidt liderlig. Lige inden vi skulle til at rejse os, lagde Anja sin hånd på mit lår, hvorefter hun langsomt lod den glide diskret ind under nederdelen og da hun fandt pikken fik den lige et par klem. Bare lige fordi hun kunne. Da vi rejste os, så min profil lidt usædvanlig ud, idet der var noget, der bulede lidt foran i nederdelen. Vi skyndte os op på værelset, og inden vi kom hen til sengen, var alt vores tøj smidt på vejen. Det blev en lang og kærlig nat.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 6 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.