BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Jeg vil gerne fortælle jer om en sand historie. En historie jeg længe har gået med, men som jeg ikke har vidst om jeg skulle fortælle. Men den er så fræk og stadigvæk så pirrende, at det har givet grundlag for mange gode ”håndarbejdstimer”.

Historien tager sit udgangspunkt for godt 5 år siden. Jeg og en vennegruppe, som jeg havde haft siden gymnasiet havde besluttet os for at tage ud og rejse. Vi ville på ferie, ned og mærke solens dejlige varme på vores blege kroppe. Vi var 5 drenge, rigtige drengerøve. Vi elskede at gå til fester og ikke mindst se på damer. Masser af damer. Vi havde et år på Roskilde Festival ført konkurrence med, hvor mange damer vi kunne nå at lægge ned, før festivalen var ovre. Tilbage til ferien. Der var dog sket den ændring i år, at én af os, Lars var blevet kærestekedelig – han havde sgu fået dame på. Han havde trumfet igennem, at hvis han skulle med, så skulle hun også med. Sanne hed hun. Hun var faktisk ret sød, udadvendt. Glad for fester og gik altid i noget virkelig lækkert stramt tøj. Hun vidste hvad der virkede på drengerøve som os. Det var jeg sgu sikker på. På nogen punkter syntes vi at Lars havde scoret langt over, hvad der ellers var hans standard. Vi havde pakket vores kufferter og flyveturen varede nogle timer. Vi steg ud af flyet og vi blev ramt af en mur af varme. Solen der skinnede som om den aldrig havde gjort det før. Der var palmer og farverige blomster, så langt øjet rakte, imens vi kørte afsted i en af de shuttlebusser, som skulle fragte os fra flyet til ankomstterminalen.

SEX I DAG?

Vi sad lidt tætte i bussen og Sanne sad overfor mig. Jeg havde fået mine lidt stramme Bermuda shorts på og jeg bulede godt ud, ikke fordi jeg havde feder på, men blot fordi de var en smule for stramme. Det havde Sanne øjnet og sad i lang tid imens Lars ivrigt snakkede med en af de andre. Vores øjne mødtes og hun blev hurtigt lidt forlegen over, at jeg godt vidste hvad hun kiggede på. Jeg synes det var lidt frækt, på trods af at det var så forkert. Jeg smilede lettere akavet tilbage og blev mødt af et blink fra hende. Resten af turen fra lufthavnen til hotellet gik med at få hentet vores bagage. Fundet en taxa som kunne fragte os og ellers, tage det nye landskab til os. Det var noget anderledes end Danmark. Der var bjerge, klipper og havet var azurblåt. Det var som taget fra et postkort. Jeg blev helt høj af tanken, men i alt dette kom jeg til at tænke på Sanne, da hun havde siddet i bussen og havde stirret på mig. Det var ret frækt. Jeg prøvede flere gange at vifte tanken væk, i frygt for at det skulle kunne ses i mine stramme shorts.

Vi kom til hotellet og det var meget klassisk. En høj bygning med restaurant. Et loungeområde. En swimmingpool og spaområde. Der var selvfølgelig masser af værelser og vi fik os hurtigt indlogeret. Da jeg lå i min seng, og kiggede op i loftet. Jeg kunne høre bruseren var i gang. Det var Mads som var i bad. Vi delte værelse. Jeg spekulerede over det i dag. Jeg kunne ikke få Sanne ud af hovedet og jeg var ikke længere presset af, at de andre drenge og Sanne kunne se mig, så jeg lod den vokse. Mine shorts bulede ud. Jeg lå og fantaserede om Sanne. Lange lyshårede Sanne, med et par gode velformet bryster. Hendes røv var veltrænet og velproportioneret. Hvis man ikke tog meget fejl ville man sige hun var som skabt til Baywatch. Jeg fik flået shortsene af og inden Mads kom ud fra badet, fik jeg taget mig en spiller. Jeg sprøjtede helt vildt og værelset var i den grad indviet. Næste dag, gik med at tage en tur til byen. Shoppe og bare falde til i det nye fremmede land. Vi skulle også vænne os til varmen. Så swimmingpoolen på hotellet blev hurtigt vores foretrukne sted.

Vi lå og tog sol på hver vores solseng. Sanne og Lars lå vedsiden af hinanden og snakkede, grinte. Sanne havde en hvid stram bikini på og man kunne uden den store fantasi ane hendes fremtrædende skamlæber. Jeg selv lå i et bar lidt stramme badeshorts, hvor der heller ikke var overladt meget til fantasien. Jeg ville lyve hvis jeg ikke havde tænkt nøje over, at det var dem jeg ville tage på, når nu Sanne var så vild med min bule dagen før. Jeg var også lettere skamfuld over, at jeg havde de tanker. Beskidte tanker om min vens kæreste. I hvert fald, vi lå ved swimmingpoolen til det blev aften. Vi fik spist og efter maden besluttede vi os for at tage en tur i spaområdet. Det var ret flot. Mørket, de oplyste palmer og spabadet som kun var lettere oplyst af et køligt blåt lys. Vi sad alle sammen i en rundkreds. Dog var badet stort nok til at vi sad med nogenlunde mellemrum til hinanden. Snakken gik og vi fik også nogle drinks med, som vi nød. Sanne havde tilfældigvis placeret sig mellem mig og Lars. Han var meget optaget af at snakke om gymnasietiden med Mads og var knap så interesseret i, hvad Sanne foretog sig. Det viste sig så, at det udnyttede hun. Med små, men langsomme bevægelser, bevægede hendes ene hånd ned på mit lår. Der gik et gisp igennem hele min krop. Både fordi jeg ikke havde set det komme, men også fordi det var så grænseoverskridende. Uden at tøve, bevægede hendes hånd mod min bule i mine badebukser, som voksede i lynets hast. Jeg rykkede let på mig uden at gøre det for tydeligt, hvad hun var i gang med. Hvad jeg tillod hende at gøre. Der sad vi, sammen med de andre, hvor hun ubemærket var ved at befamle min pik. Hun begyndte at gnide min pik frem og tilbage. Jeg var ved at eksplodere.

Hun stoppede lidt da Lars vendte sig om mod hende og spurgte om hun kedede sig. Hun svarede blot nej, hvorefter han vendte sig om igen og snakken gik i gang. Hun vendte hurtigt tilbage. Hun fik hurtigt listet en hånd ind under mine badeshorts og fik så meget hun nu kunne, fat om min pik. Jeg havde samtidigt fået en hånd hen til hendes badetrusser, hvor jeg begyndte at lege med hendes skamlæber og klitoris. Hun var mega liderlig. Det kunne jeg mærke. Med et, vender Lars sig om mod os, det samme gør de andre. Han spørger om vi er mere tørstige efter drinks. Jeg starter med at ryste på hovedet. Mine tanker er et helt andet sted. Men i det samme svarer Sanne, at hun godt vil have mere at drikke. Lars og de andre drenge bliver enige om at hente flere drikkevare i baren, men da der er kommet flere til i baren, kunne det vare noget tid før vi kunne komme tilbage til poolen. Med fare for at den ville blive optaget af andre. Jeg kiggede lidt rundt, men der var ingen andre. Jeg får sagt at jeg gerne vil passe på den.

Drengene og Sanne rejser sig og går afsted. Efter lidt tid, kommer Sanne tilbage. Hun siger at der er mange i baren, så det var noget tid før de kommer tilbage. Hun hopper i spabadet sammen med mig. Hun siger at hvis vi er hurtige kan vi nå at gøre det. Uden de store tanker, river hun mine badeshorts af. Jeg sad på kanten af spabadet og hun satte sig ovenpå mig, så hun kunne holde øje med hvem der skulle komme ud. Jeg er hård, som aldrig før. Hurtigt og ganske effektivt, guider hun min pik op i hendes våde fisse. Jeg stønner, hun stønner da jeg er helt oppe i hende. Hun begyndte at ride mig, i små, men faste bevægelser. Vandet i spabadet skvulpede frem og tilbage og jeg var i den syvende himmel. Jeg synes det var ekstra frækt, fordi det var forbudt. Hun satte tempoet op og red mig. Jeg sagde stille at hvis hun fortsatte, ville jeg snart komme oppe i hende. Hun smilede blot til mig og fortsatte. Hun var begyndt at stønne og vandet skvulpede mere og mere. Hun satte tempoet op og i det samme som én af drenge kom ud fra baren, sprøjtede jeg den ene efter den anden kaskade af min varme sæd op i hende. Vi nåede at gøre os færdige, sætte os og begynde at snakke om et eller andet ligegyldigt, inden han kom over til os.

Resten af ferien gik med at Sanne og jeg fandt afkroge af hotellet og andre steder hvor vi i smug kunne bolle. Vi havde så meget sex, at i ikke drømmer om det og Lars, ja han fandt aldrig ud af det.

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
5 of 5 - 17 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.