BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Freddy svarede ikke på Hans` spørgsmål, men smilede frækt og gav ham et klask i røven, da han smuttede ud af soveværelset, for at gå i bad.

Næste dag tog vi alle 3 til en nudist strand, på den anden side af øen - vi tog en taxa derhen og den flotte og charmerende chauffør kiggede frækt på mig - da jeg satte mig foran og de to mænd på bagsædet - da jeg sagde hvor vi skulle hen, mændene grinede som to fjollede teenager på bagsædet, mens vi kørte og jeg tror de nød, at chaufføren ikke forstod hvad de talte om, jeg prøvede at lade som ingenting, men på et tidspunkt spurgte Freddy mig, om ikke jeg skulle invitere ham taxa chaufføren med på stranden, sådan som jeg lagde an på ham- så kunne jeg ikke lade være med at grine og sige jo gerne, spørger du ham for mig!!!Det fik vi desværre ikke meget ud af, han sagde, at han desværre skulle passe sit arbejde, mens jeg betalte ham for turen og hans hånd strejfede mit ene bryst og jeg kunne se han smilede frækt til mig, mens jeg gav ham pengene i den anden hånd, jeg smilede selvfølelig frækt tilbage til ham og lavede et kys mund gennem vinduet i bildøren, da jeg steg ud af taxaen. Så var der ligesom lagt i kakkelovnen til endnu en fræk dag.

SEX I DAG?

Freddy havde aldrig været på en nudiststrand før, så han gik lidt bag mig og Hans, det sidste stykke derhen, selvom han er meget større og højere end os, gik vi med raske skridt og fandt hurtigt 3 liggestole ved siden af hinanden, som vi kunne smide vores tøj og håndklæder på. Vi lagde os på dem og nyd solen og varmen på vores nøgne kroppe, inden vi hoppede i vandet.

Freddy stod lidt og kiggede på os inden han smed tøjet, han turde næsten ikke kigge på de andre nøgne mennesker, da vi lagde os på stolene. Jeg spurgte ham frækt, om han nogensinde havde set, så mange nøgne kvinder på en gang. Niks, sagde han, så må du jo nyde det nu, sagde jeg og smilede endnu frækkere til ham, mens jeg vendte hovedet over mod Hans og tog hans hånd og gav den et klem, han kvitterede med et frækt smil tilbage til mig. Jeg kan se at Kongen allerede er stang liderlig, sagde Freddy lidt efter ( med Kongen mente han Hans)- hvordan kan du se det, sagde jeg til ham, Han savler, sagde han og grinede - og så grinede vi alle 3.

Nå, skal vi snart i vandet sagde jeg, da der pludselig, gik en ung kvinde nøgen foran vores liggestole, ud mod vandet- skulle jo nødig have at Freddy og Hans fik stiv pik af, at se på hende allerede. Kunne da godt være, sagde de og smilede frækt til hinanden, da de gik ud mod vandet, lige efter den unge dame. Jeg nød synet af de to mænd, der tydeligvis var blevet tændte, mens de gik foran mig og snakkede grinede, på vej ud i vandet- sikkert noget frækt tænkte jeg, om hende den unge kvinde, med hvad jeg ville vurdere til, at have en flot slank krop og en pæn størrelse bryster og fast røv.

Da vi kom ud i vandet gik jeg lidt væk fra mændene, der svømmede lidt længere ude end mig, tæt på den unge kvinde og så at, en mand lidt ældre end mig, gik ud mod vandet i retning af mig. Han var lidt bedre udrustet end Hans og Freddy kunne jeg se, da han kom lidt tættere på, men også med en del kønsbehåring omkring pikken. han var ellers mørk og flot i huden, men jeg tænder ikke rigtig på mænd, med så meget kønsbehåring....jeg svømmede derfor lidt væk fra ham, da han gik i vandet og kunne nu se, at Hans og Freddy stadig hyggede sig med, at svømme omkring den unge kvinde lidt længere ude, men jeg fik også øje på en ny mand lidt tættere på mig, der svømmede lige hen i mod mig, da han så mig ca 1-2 meter fra mig, stoppede han med at svømme og rejste sig for at gå uden om mig, nu kunne jeg se hans krop tydeligt, den var flot og fræk, mørk solbrun og ingen kønsbehåring omkring pikken, der var på størelse med Freddys, jeg kunne mærke jeg blev våd af andet end havvandet, mens jeg kiggede på ham - og rigtig nok da jeg lidt efter kom op af vandet og blev tør i solen, ret hurtig kunne jeg mærke safterne, blive ved med at glide lige så stille ud af fissen,mens jeg lå på liggestolen.

Det var tydeligt at mærke Freddy og Hans, havde svært ved ikke at pille ved sig selv og mig, da de igen lå i liggestolene, men vi sagde ikke noget til hinanden om det. Vi var dog enige om, at det her ikke var sidste gang vi gjorde det sammen.

Da vi senere tog en taxa hjem til hotellet igen, var det Hans der satte sig foran, nu var det en ung kvindelig taxa chauffør, der kørte os og jeg spurgte frækt min mand, om ikke han skulle invitere hende med ind på vores hotel, når hun satte os af. Det var ved at være sidst på dagen og hun fortalte, at hun havde kørt siden meget tidligt i morges, så nu skulle hun have fri resten af dagen. Til mændenes store overraskelse, sagde hun ja, til Hans tilbud om at gå med ind på vores hotel, da hun satte os af. Så jeg sagde til Freddy, at jeg gik med ind i hans lejlighed, så kunne Hans hygge sig med den kvindelige taxachauffør imens. Og på den måde fik min mand, nu også fremmede fisse på vores ferie, mens jeg fik Freddy alene den dag.

I kan sikkert nok regne ud at jeg nød min elskov med Freddy, mens Hans hyggede sig med hans spanske taxachauffør, der viste sig,at have prøvet at elske, med andre kunder før Hans. Senere da vi alle 3 havde fået vores lyster styret, aftalte mændene, med den kvindelige taxachauffør, at hun skulle komme igen og få dem begge to, når hun havde fri fra sit job, en af de næste par dage.

Der gik et par dage, så bankede det pludselig på døren til vores lejlighed, mens jeg lå på terrassen og solede mig, uden en trævl på kroppen, det var den kvindelige taxachauffør, hun havde været på arbejde om natten og havde sovet nogle timer først på dagen, nu var hun liderlig igen, og jeg tog straks noget tøj på og gik ind til Freddy, mens Hans bød kvinden på noget snacks og vin imens. Hun er her igen nu, hende den spanske taxachauffør, sagde jeg højt til Freddy, som lå og læste i en bog, da jeg kom derind. Så hvis du skal have fremmede fisse, så er det hvis nu. Han lukkede hurtig bogen og sagde åh, nume num, den chance kan jeg ikke sige nej til. Jeg bliver her i din lejlighed imens dig og Hans hygger jer, med hende inde i vores lejlighed.

Da han var gået så jeg at han havde en masse glas, der stod ved køkkenvasken, der ikke var vasket op, dem kan jeg lige vaske op for ham, tænkte jeg og gik i gang. Da jeg var færdig med det og ville lukke vandet ud af vasken igen, kunne jeg ikke få proppen til vaskens afløb op og gik op i hotellets reception, for at få hjælp til det. Lidt efter kom en flot spansk mand ned og bankede på døren til lejligheden, han kiggede lidt da jeg åbnede døren, for jeg havde smidt min bluse og gik topløs rundt i stramme shorts. Jeg lagde mig på sofaen, mens han ordene vasken og jeg må være faldet i søvn, mens han gjorde det for jeg vågnede ved, at han stod og talte engelsk til mig, lige ved siden af sofaen. Han sagde at nu var den fixet. Jeg sagde tak og smilede frækt til ham, spurgte hvad han skulle have for det...... håndværker sex tænkte jeg selvfølelig på.......han satte sig på kanten af sofaen, det vil være en fornøjelse, at få lov at give så smuk en kvinde, som dig massage for det, sagde han og lagde forsigtigt en hånd på mit ene lår. Ja tak, det vil jeg gerne have, sagde jeg og satte mig op, mens han rejste sig og sagde vent, så henter jeg lige noget. da han kom tilbage et par minutter efter, havde han massageolie med og da havde jeg også smidt mine shorts og stod bare i mine små g streng s trusser.

Læg dig på maven på sofaen, så massere jeg dig først på ryg og ben. Jeg nød selvfølelig hans berøring, over hele min krop og da jeg vendte mig om, efter han havde masseret min bagside, sagde jeg at han gerne måtte massere mine bryster også. Det gjorde han og nu kunne jeg mærke, hvor våd jeg blev mellem benene da hans hænder kørte op mod mine skuldre, bagefter kom hans ansigt meget tæt på mit, da han stod foroverbøjet over mig, jeg kunne ikke lade være med, at strække mine hænder op mod det og blidt tage om nakken på ham, mens jeg hev mig forsigtig op mod det og kysse hans smukke mørke læber, bare et kort øjeblik, inden mine læber slap hans igen.

Nu satte han sig ned og kunne heller ikke lade være med at kysse mig endnu dybere, vi blev begge ophidset, af det og selvom han stadig havde tøj på, så kunne jeg slippe min ene hånd fra hans nakke og tage den ned og knappe hans bukser op og mærke hvor stor en bule han havde i underhylerne, inden han lagde sig ved siden af mig på sofaen. Du er smuk sagde han da vores læber slap hinanden, tak i lige måde, sagde jeg. Det varede ikke længe før, hans hånd også var nede mellem mine ben og jeg udstødte et lille gisp og skrig, da han stak to fingre op i min våde fisse. Lidt efter kom den første orgasme og I kan nok regne ud, at vi endte med at kneppe hinanden vildt og voldsomt, indtil jeg sagde, at han ikke måtte komme oppe i mig, men i stedet skulle sprøjte spermen ud over mine bryster. Det gjorde han heldigvis.

Sådan gik det til at både Freddy og Hans fik spansk fisse og jeg fik spansk pik, resten af ferien elskede jeg hver dag på skift med de to mandfolk, jeg ikke fortrød jeg tog med på ferie samtidig (og det gjorde de heller ikke heldigvis).

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 7 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.