BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

Min mand og jeg har et åbent forhold og nogle af vores elskere, er vi mere end bare bollevenner med. Dette gælder for ham elskeren jeg skriver om i denne novelle.

Min mand Hans og min elsker Freddy startede med at kende os, da vi mødtes i samme idrætsforening, vi fandt hurtig ud af at Freddy var den sjove type og til en af vores forenings fester, blev vi hurtige enige med ham og hans daværende kæreste om, at vi ville en tur i byen sammen efter festen, selvom vi alle er lidt oppe i årene.
Det blev starten på et nu 5-6 år langt venskab. Det første års tid fik vi en hel del afvise om hinanden s fortid og festede også en del sammen, ved en af de lejligheder kom jeg virkelig til at flirte meget med Freddy. På det tidspunkt var han blevet single igen, men han vidste ikke, at Hans og jeg havde et åbent forhold. Det kom jeg til at fortælle ham, i en brandert et par måneder senere, hvor jeg kyssede ham vildt og inderlidt på munden, og sagde han kyssede super godt, uden at Hans blev jaloux - han sad bare og grinede af os i stedet for.

SEX I DAG?

Så kom Corona og Freddy og jeg havde ikke nået længere end til at kysse. Vi skrev dog en del sammen og blev enige om , at når han nu boede langt ude på landet, så måtte jeg ud og besøge ham, når vi ikke kunne mødes i vores idrætsforening. Det var selvfølelig ok med Hans, som jeg aftalte havde en aftale med en af sine elskere den aften jeg tog derud og ingen af os har fortrudt at vi gjorde det.
Under Corona nedlukningerne så vi ikke hinanden så tit, men vores sult til at opleve flere ting sammen, både alm ting og frække ting, var meget høj, da verden igen var ved at blive normal, vi tog ikke bare i byen sammen , vi tog også til koncerter, i biograf og til stranden sammen alle 3.

Derfor var min overraskelse også stor i sommers, da vores idrætsforening holdt sommerferie og Hans og Freddy havde aftalt at tage i svømmehallen sammen en dag, jeg skulle noget andet. Bagefter var de nemlig taget hjem og bestille mig og Hans første ferie udenfor Danmark efter Corona nemlig til Gran Canaria - og der ville Freddy gerne med hen. Men han ville lige tage hjem og tænkte lidt over det inden han bestilte rejsen. Han sagde til mig nogle dage senere da vi alle 3 var sammen ( uden sex),at så var det netop sådan nogle som os, han turde tage på ferie med, fordi vi kende det hele på forhånd. En uge senere skrev Hans en sms til mig, at nu havde Freddy også bestilt rejse til samme hotel og dato som os i januar. Hvad!! sagde jeg - skal jeg på ferie både med min elsker og dig samtidig Ja sagde han grinede. Wow det var vildt synes jeg. Vi glæde os alle 3 nu og da vi holdt nytårs aften sammen, begyndte vi at tælle dagene til vi skulle afsted midt i januar.

Dagen før afrejse havde Hans, min mand besøg af en elskerinde og jeg tog ud til Freddy og elskede med ham, så jeg ikke blev helt rundtosset af at rende mellem hans og vores hotel værelser hele den kommende uge, for et elske med dem på skift. Freddy var glad for vores hjælp med pas transfer, mad og valuta og alt det andet praktiske i lufthaven, og da vi endelig sad i flyveren ( på 3 sæder ved siden af hinanden) med mig i midten, mellem de to mandfolk. Kunne Freddy ånde lettet op og bare nyde, at jeg sad og flirtede med både ham og Hans i flyveren, på vej derned.

Da vi ankom til hotellet, midt på eftermiddagen, efter en times kørsel i bus fra lufthavnen, var der dejlig varmt og selvom vi havde smidt noget af vintertøjet allerede i flyveren, så var det nu alligevel dejlig, at smide det sidste, da vi kom ud på terrassen med sol og over 20 graders varme. Resten af den første dag tilbragte jeg kun med Hans . Freddy var for træt og ville sove/ hvile, efter den lange rejse derned.
Men næste morgen var han frisk og klar til at tage på stranden sammen med os.

Når jeg er på stranden vil jeg faktisk helst bade uden badetøj( både i DK og udlandet) , men her var der mange børn , også må man jo tage lidt hensyn, derfor bade jeg kun topløs, ligesom mange andre piger/ kvinder gjorde på denne strand og mine "mænd" nød synet, af os topløse kvinder både i vandet og under parasollen i liggestolene, mellem dryppene. Jeg nød selvfølelig også synet af de spanske mænd og andre flotte mænd på stranden, især dem i stramme bade bukser, hvor man godt kunne se hvor godt de var udrustet under stoffet.

Jeg flirtede selvfølgelig meget med både Hans og Freddy, mens vi var der, der ligesom i flyveren lå på hver sin liggestol mellem mig. På et tidspunkt så jeg , to unge mænd i liggestolene, lige bag os ligge og holde hinanden i hånden og tale et sprog jeg ikke forstod, men som det overhovedet ikke generede, at jeg lå topløs (som den eneste kvinde lige i nærheden af dem) så vidste jeg godt at de var bøsser.

Da Hans lidt efter var en tur i vandet og bade, sagde jeg til Freddy om han havde set de to fyre bag os, holde i hånd - ja føj sagde han- det får du aldrig mig til at gøre med Kongen ( som han kalder Hans). Selvom jeg godt kendte Freddy s holdning , til bi og homoseksuelle, kom det alligevel lidt bag på mig , at han ikke turde holde Hans i hånden, når vi lå på en strand hvor igen andre overhovedet kende os og vi aldrig ville komme til at møde igen i vores liv.
Nå men senere skulle det alligevel vise sig , at Freddys seksuelle grænse alligevel godt kunne rykkes. Da vi kom hjem på hotellet igen og lige ville have en lur , alle 3, inden vi tog ud og spise aftens mad. Så lå Freddy på sovesofaen i
vores lejlighed, mens Hans og jeg lå i soveværelsets dobbeltseng.

Da Hans og jeg vågende af luren, kunne vi høre Freddy snorke på sovesofaen og vi havde lyst til at ligge og nusse og kæle lidt med hinanden
inden vi gik ind og vækkede ham. Vi talte om de mennekser vi havde set på stranden, som tændte os hver især og pludselig kunne jeg mærke, hvor våd jeg blev mellem benene, mens vi talte om det og DET sagde jeg frækt og smilede til Hans. Så førte han hånden derned og jeg blev straks endnu mere våd ved hans berøring, min egen hånd måtte nu også ned mellem benene på ham....og jeg mærkede at hans Pik allerede var meget stiv og hård, mens Freddy forsat snorkede inde på sovesofaen......

Forsættelse følger....

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
3 of 5 - 16 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.