BLOG TIL BEDRE ORGASMER: FRÆKKE SEXLEGE OG NYT SEXLEGETØJ
(100 gratis guides til et bedre og sjovere sexliv for både singler og par)

På ferie i Tyrkiet - (Solgt som landbrugsassistent, sæson 2. del 1.)

Dag 1:

SEX I DAG?

Det kildrede i maven, da flyveren begyndte at gå ned. Under os kunne vi se Gymbet Lufthavn i Tyrkiet med alle dens lys, som venligt blinkede os velkommen.

Hverken jeg eller min veninde Randi er nogle "gladflyvere" så vi greb hinandens hænder og forsøgte forgæves at få propperne i ørerne til at blive på afstand.

Endelig ramte hjulene jorden, og vi åndede lettet op.. nu stod den bare på 14 dages ferie i sydens sol.

Vi trådte ud af flyveren og blev straks overfaldet af den hede morgenvarme. Vi var fløjet fra Billund kl. 3.30 og nu var kl. 8 lokal tid, og temperaturen var allerede på den lune side af 35 grader, så den lille tur med bussen fra flyveren ind til terminalen, hvor man stod pakket som sild i en tønde og gned op mod de andre i en form for overdimensioneret fodsex, var en hed omgang.

Heldigvis havde de fået installeret aircon i ankomsthallen, så den tynde hvide T-shirt kunne slippe kroppen igen, og man kunne begynde at fryse lidt, mens man ventede 20 minutter på sin kuffert.

Randi og jeg smilede lidt drillende til hinanden, da vi fik set, at man gennem de hvide T-shirts tydeligt kunne se vores bhér og strittende vorter efter at vi havde svedt. Vi gad ikke gøre noget for at løsne bluserne - hvorfor skulle de søde tyrkere dog ikke have lidt at kikke på, når vi nu sad og nød synet af toldbetjentene i deres stramme bukser.

Så kom kufferterne, og vi begav os over mod tolden, viste vores pas til et par stor-smilende unge fyre, og trådte ud gennem glassalen ud under den tyrkiske himmel, hvor busser, taxier og palmetræer kæmpede om pladsen på den overbefolkede P-plads.

En gammel bus - en Otobüs - der ville havde været HT værdig i starten af 80erne, stod og ventede på os, og vores guide stod og viftede med et skilt hvor der stod "Falk L*** Rejser" så vi var ikke i tvivl om, at det var der, vi skulle hen.

De to unge guider snakkede lystigt med alle, og de smilede hele tiden til de mange børnefamilier og ældre mennesker, mens de lod os holde os lidt i baggrunden, da det ikke så ud til at vi behøvede deres hjælp lige nu.

Alle fandt en plads i bussen, og efterhånden faldt der ro over folk, så vi kunne begynde den en time lange tur de 10-15 kilometer til hotellet i Bodrum.

Vi skulle lige forbi alle deres seværdigheder i lokalområdet: Det gamle amfi-teater, guld-butikken, pelsvare-butikken, og nogle steder, som de mente havde kulturel interesse. Vi skulle også lige sætte folk af på vejen ved de forskellige hoteller, men endelig blev det vores tur til at stige af næste gang.

Bussen snoede sig op ad nogle smalle veje. Bump og buler, som vi hjemme ville kalde for bakker, men her var det meget normalt, og så drejede bussen ind gennem porten i hegnet til WOW (World of Wunderes) og det store hvide hotel lå foran os i al sin stråleglas, der kunne købes for menneskepenge.

Vi fik vores kufferter og trådte ind af den store glasdør ind i den afkølede sal, med højt til loftet, den store marmortrappe, og den lille bar til højre.

Over til venstre lå skranken. Den virkede mørk og skummel, i sit mørk bejdsede egetræ, med den sorte skiferplade, og den store lige så mørke og dystre nøglekortsreol bagved. Den kunne have gjort ethvert østrigsk "lederhosen"-hotel stolt, men her mellem hvidt marmor, krom og glas, virkede den malplaceret.

Vi stillede os op i køen sammen med de andre, fik vores nøgle, og fik så at vide, at der ville blive serveret morgenmad 15 minutter efter i den udendørs salon. Vi lod piccoloen løbe med vores tasker, og trissede ind i salonen for at få noget morgenmad.

Det store kolde bord med små lune retter – hold da op, der var lidt af hvert på menuen, så for at have appetit til senere, besluttede vi bare at få et par spejlæg, lidt ristet brød og et glas friskpresset juice, og så fandt vi et sted at sidde. Vi faldt hurtigt i snak med nogle unge tyske fyre, mens vi kiggede rundt på de folk, som vi kunne forvente at skulle grine lidt af de næste 14 dage.

Vi besluttede, at det var tid for at skifte og prøve den pool, som så så indbydende ud, så vi fik fundet vores værelse med lidt besvær - skiltning er ikke det, de gør mest i - og når der er omkring 800 værelser, kan det godt tage lidt tid at finde værelse 375. Men efter godt 20-25 minutters traven rundt på området, fandt vi endelig en medarbejder, der kunne guide os til værelset, som heldigvis kun lå små 75 meter fra selve hotellet og i etage med poolen.

Værelset bestod af en dobbeltseng i det første rum, hvor kontrollen til aircon sad på væggen lige inden for. Der var en lille to-personers sofa, en reol, hvor der stod et tv, og et køleskab nedenunder, et klædeskab og et badeværelse med kar-bruser.

Medarbejderen fortalte, at alt i køleskabet var gratis, og at det blev fyldt én gang om dagen, samtidig med, at sengen blev redt. Hver anden dag blev der skiftet håndklæder og sengetøj.

Randi, der altid har været ret ligefrem, begyndte straks at smide tøjet, mens vores nye bedste ven var ved at forklare mig om indstillingen af aircon, og værdiskabet, som stod i bunden af klædeskabet. Han måbede noget, da han rejste sig og vendte sig om. Hun stod kun iført g-streng og rodede efter sin bikini i tasken.

Den stakkels fyr, som åbenbart ikke så ofte havde set en slank blondine med silikone bryster – en DD-skål – holdt sig straks for øjnene og farede ud af døren, mens han mumlede en masse uforståelige ord. Vi grinede, da Randi lukkede døren efter ham.

Vi fik pakket ud, klædt om, og så gik vi tilbage til poolområdet, fandt et par liggestole, fik udleveret et par håndklæder, og så hoppede vi i vandet.

Vi havde ikke plasket rundt længe, før de tyske fyre fra morgenmaden var tilbage med nogle drinks. De snakkede heldigvis bedre engelsk, end vi snakkede tysk, så det lykkedes os da at holde en snak i gang.

Jeg kravlede op af vandet, satte mig op på liggestolen og nød solens varme, mens jeg kunne høre Randi pjatte rundt i vandet. Jeg lå og tænkte, hvad min mand dog ville sige, hvis han kunne se os nu, og tænkte så, "det var jo ham selv, som havde foræret os to tøser denne ferie", så han kunne vel i grunden ikke tillade sig at brokke sig.

Jeg var også godt klar over, at Randi ville blive den mest populære af os to hernede. Med sin slanke krop på omkring 169 centimeters højde og sine store bryster var hun et kønt syn hvor som helst, men at hun også var blondine - og det hele vejen kan jeg oplyse - gjorde hende jo kun til en gudinde hernede.

De tyske unge fyre inviterede os til at komme over til deres værelse i aften og feste, men vi takkede nej. Vi var jo lige ankommet og skulle være her i 14 dage, så der var tid nok. Desværre skulle de hjem om tre dage, så vi blev enige om at komme over til dem aftenen efter.

Den første dag gik med stille og rolig afslapning, lidt flirt med medarbejderne, så vi fik os et godt fast bord i nærheden af buffetten, og da mørket faldt på, var vi til et musikshow i hotellets eget lille amfiteater, inden vi listede tilbage til vores værelse med hver vores natdrink i hånden.

Vi sang stille for ikke at vække alle børnefamilierne.

Dag 2:

Vi sov længe. Så længe som man nu kan, når man er på ferie og spændt på at nyde dagen, slappe af og få noget sol og vand på kroppen, så klokken halv ni var vi på vej op for at få morgenmad.

I dag skulle vi prøve lidt af det hele, så vi forsynede os med perfekt runde spejlæg, der blev stegt i nogle forme for at alle var ens, friskbagt brød, brasede kartofler, røræg, lidt pålæg og friskpresset juice, nå ja.. og en enkelt fra det allesteds nærværende tyrkiske kagebord.

Vi besluttede, at ville prøve fiske-restauranten i aften, og vi bestilte bord. Der var i alt syv restauranter på hotellets område, som man kunne benytte en gang hver i løbet af sin ferie, udover buffeten. Man skulle blot bestille bord i løbet af formiddagen.

Da vi havde spist, gik vi til et orienteringsmøde med guiderne, som ville fortælle os lidt om deres ture, tilbud, og hvordan vi kunne få fat på dem, eller skulle forholde os, når vi tog ned i byen.

Til forskel fra andre selskaber, jeg tidligere har rejst med, havde disse guider en lokal mobiltelefon, som altid blev taget af en af dem, så der var ikke noget med, at de kun kunne træffes mellem klokken det og det. Vi kunne bare ringe, og det var gratis at ringe lokalt fra vores værelser, så der ville ikke komme nogle ekstraregninger.

Det var alt sammen meget godt. Vi tilmeldte os til to ture. En til pelsbutikken og gulddepotet, og en rundtur i oplandet. Noget skulle vi da bruge tiden på.

Da alt det formelle var overstået, smuttede vi tilbage til poolen. Nu skulle der bades og slikkes sol, men pludselig var Randi væk.

Jeg tænkte "nå hun kommer nok", og begyndte at liste ned mod poolen.

En halv time senere kom hun rødblussende i hele hovedet og med det største smil på læberne, jeg havde set siden vi landede.

"Nå da, du ser glad ud - hvor blev du af," spurgte jeg,

Hun blinkede med det ene øje som svar.

"Jeg FALDT over en af de lokale limochauffører, som kunne engelsk, og aftalte en pris med ham, for en privattur i aften," sagde hun, mens hun slikkede sig om læberne.

Jeg himlede med øjnene. "Randi....!!"

Hun satte sig på solstolen.

"Nå oki... jeg hørte hende guiden snakke om, at det der Sankt Petersborg, som vi kan se oppe fra altanen, skulle være et meget romantisk sted, så jeg besluttede, at vi skal en tur derud med de tyske fyre i aften... lyder det ikke hyggeligt. Og så måtte jeg jo "overtale" en limochauffør til det."

Og som når man snakker om djævlen....kom de tre tyske fyre rundt om hjørnet, så jeg fik ikke mulighed for at skælde hende ud.

Vi plaskede en del rundt i vandet den formiddag, og én af de tyske fyre – Johan, hed han - viste mig en del opmærksomhed. Han "kom til " flere gange at svømme om bag mig og gribe om mine bryster bagfra mens hans, til tider ret så fyldige pik stødte mod min rumpe.

Vi kunne ikke tillade os at lave noget "sjov" her, for poolen var fyldt med børnefamilier og ældre mennesker, og vandet var krystalklart - man kunne se en femmer på to meters dybde.

Få sex i dag

Da vi havde spist middagsmad alle fem, besluttede jeg, at jeg lige ville ned og slappe lidt af. Det er faktisk ret trættende bare at svømme hele dagen, så jeg gik ned på værelset og lukkede mig ind.

Jeg smed min bikini, som var lidt fugtig stadigvæk, og smed mig på sengen. Der var dejlig køligt, men jeg gad end ikke trække et lagen over mig - lå bare på det.

Pludselig vågnede jeg ved at døren blev listet op, men det var ikke Randi, der trådte ind. Det var Johan.

Han stod der og kiggede på mig, i bar overkrop og shorts, hans mavemuskler stod fremhævet, hans overkrop glinsede af vand, og hans smil nåede ørerne i begge sider. Han holdt en finger op for munden i det internationale tegn for "stilhed", mens han lukkede døren efter sig og låste den.

Han kom over til mig og satte sig på sengekanten, lagde en varm hånd på min mave og lod den tegne større og større cirkler på min hud, mens han langsomt nærmede sig mine bryster og mit skød.

Jeg sagde ikke noget, kiggede bare på ham, for varmen havde gjort mig lysten, det vil jeg indrømme. Men jeg syntes måske måske, det var lige hurtigt nok. Hans fingre strejfede mine brystvorter, og jeg måtte overgive mig, bide mig selv i underlæben og lade mig rive med og indrømme – nej, jeg var ikke lysten...jeg var skrubliderlig.

Langsomt spredte jeg mine ben en anelse, og han forstod signalet. Hans fingre fandt vejen, og snart måtte jeg lukke øjnene og give mig hen i dyb nydelse, mens hans erfarne fingre gik på opdagelse i mit indre. Jeg spændte i kroppen og bukkede hovedet bagover mens jeg gravede fingrene ned i lagnerne og krammede dem i kramper, åndede overfladisk i små rappe stød, og han vidste åbenbart godt, hvor jeg var på vej hen, for han stoppede.

Han rejste sig mens min krop begyndte at slappe af, tog han shortsene af, og en "Wurst" på størrelse med en røget medister poppede frem.

Jeg rullede om på siden, rakte frem og greb om den, trak han lidt nærmere og smilede til ham, mens jeg kyssede den.

Min hånd begyndte at gnide på den, selv om mine fingre kun lige kunne lukke om den. Jeg havde ikke noget målebånd, men hvis jeg skulle gætte, vil jeg tro, at den har været omkring seks centimeter i omkreds og i midten af 20érne i længde. Et flot syn, når man tænkte på hans unge alder – i begyndelsen af 20erne.

Johan lukkede øjnene og satte hænderne i siden, da mit hoved nærmede sig pikken og jeg langsomt pressede den ind mellem mine læber. Hans ene hånd greb og krammede mit ene bryst, mens den anden lagde sig om min nakke.

Tålmodighed var desværre ikke en af hans store dyder, for jeg nåede kun at sutte på den omkring fem minutter, da han skubbede mig om på ryggen og hoppede ned mellem mine ben. Det var ikke nødvendigt, at han slikkede, for safterne løb fra mig, og han kunne presse sig ind uden problemer.

Dybt og i langsomme stød kneppede han mig, mens mine negle gravede sig ned i hans ryg og fik revet et par røde striber. Da mine hænder gled ned og klemte hans baller for at trække ham helt ind, kom han med et brøl.

Jeg vågnede en time senere.

Hans pik var nok blevet lidt mere slatten, men den var endnu ikke gledet ud af mig, så jeg begyndte at klemme og massere hans pik med mit underliv, og snart begyndte den at reagere og vokse inden i mig.

Jeg trak mig ud under ham, vippede ham om på ryggen og smilede til ham, mens han begyndte at vågne. Jeg tog om hans pik, førte den til, den gled op i mig, og jeg begyndte at ride ham.

Snart var det min tur til at begynde at stønne, mens hans hænder gled rundt på min krop, smækkede mine baller og nulrede mine brystvorter, og da han greb fat i mit hår og taæk mit hoved baglæns, måtte jeg overgive mig og kunne mærke hvordan orgasmen kom tordende som et godstog.

Stadig mens jeg rystede, kravlede han ud under mig, hoppede op bag mig og tog mig hårdt og hurtigt bagfra, mens han pressede mit hoved ned i puderne. Jeg skreg, da han gryntede. Vi kom sammen.

Udmattede og tilfredsstillede trissede vi tilbage til poolen, kun for at finde ud af, at Randi var gået med de to andre tyske fyre op på deres værelse. Johan og jeg nød en forfriskende dukkert og så en kold cola i baren.

En times tid senere kom de listende tilbage alle tre. Randi gik som om hun havde været ude og ride hele dagen, og gryntede "av min røv" mens hun satte sig ved siden af mig.

"Ham Frank skal du passe på med. Han elsker analsex men er fucking stor, det gør så ondt i min røv lige nu...." og jeg forsøgte at skjule et smil, mens jeg pegede på min mund og prøvede at gøre hende opmærksom på, at hun stadig havde en klat siddende på læben.

Eftermiddagen og aftenen gik som sådan nogle som regel gør i godt selskab: Alt for hurtigt.

Vi spiste sammen alle fem på fiskeresturanen om aftenen, men på trods af Randis gode intentioner blev der ikke brug for limoen i aften. Maden trak ud, og inden vi fik set os om, var solen gået ned, og nede i amfi-teateret var der begyndt en koncert med et lokalt tyrkisks a cappella ensemble, så vi listede tilbage til de tre tyskeres værelse, som til alt held lå omringet af tomme værelser.

Da vi var kommet ind, begyndte fyrene straks at pille tøjet af os mens de smed deres eget. De overlod ikke meget til forspil eller fantasi. Det stod helt klart, hvad de forventede af aftenen, og de skulle nok sørge for, at vi to tøser snart kom til at akkompagnere de underlige hylelyde, og det, de kaldte musik nede fra amfiteateret, med vores helt egne lyde og flertonede "musik".

Snart havde vi mundene fulde, snart red vi, blev taget bagfra, blev taget i begge ender, og som optakt til koncertens klimaks blev vi begge på skift fyldt i alle tre huller, inden vores trio afsluttede med en strålende fanfare ud over vores ansigter.

Meget sent på natten listede vi ned til vores eget værelse kun iført shorts. Underligt nok var vores trusser pludselig forsvundet, sammen med vores toppe.

Jeg havde en svag erindring om, at jeg havde set en af dem samle dem op og smide dem i en kuffert, men jeg er usikker. Det var bare et kort blik mens to fyre skiftedes til at have pikken i munden på mig.

Tilbage på værelset faldt Randi over sengen og sov stadig i shorts og klistrede pletter ned af sine lår, og sæd på kinderne. Jeg smilede svagt og glædede mig over, at der skulle skiftes sengetøj i morgen, mens jeg gik ud og fyldte badekaret. Jeg kiggede mig i spejlet og glædede mig over, at vi ikke havde mødt nogle på vores vej tilbage.

Jeg havde sæd over alt i ansigtet. Det løb ned af mine kinder og hang i dråber fra min hage, som dryppede ned på mine bryster, hvor jeg havde tørret mig.

Jeg smed shortsene og hoppede i det varme vand. Jeg vågnede af, at vandet var blevet koldt omkring to timer senere.

Så gik jeg i seng.

(Forsættes...)

SIG TAK FOR HISTORIEN OG GIV DIN STEMME!
4 of 5 - 33 votes
Thank you for rating this article.
Your current access does not permit you to view the comments under this section

Frække oplevelser, drømme og fantasier med dine naboer, venner og kollegaer.

BLIV GRATIS MEDLEM AF DANMARKS FRÆKEKSTE NOVELLESIDE

G6N.dk er det tidligere GratisSexNoveller.Dk i en nyere udgave med alle de samme gratis funktioner som altid.

Siden 2007 har vi været en af danskernes fortrukne sider når lysten til at, udgive sexhistorier eller læse andres frække oplevelser og fantasierne. Som medlem har du mulighed for at interagere med andre på siden via forum, chat, blog. Du kan også udgive dine historier og få respons fra andre via kommentar, gæstebog eller i private beskeder.

Bliv medlem og læs mere end 10.000 gratis sexnoveller og se flere 1000 medlemmers profiler.